• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test met Paypal

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.696
200
Berkel en Rodenrijs
We zijn op zoek naar een aantal buitenlandse klanten die als test met Paypal willen betalen.

We zitten te denken aan een tussenimplementatie, waarbij de klant aan kan geven om met Paypal te willen betalen. Wij dienen dan vervolgens zelf via de online Paypal interface het betaalverzoek in (gaat dus nog niet 100% automatisch).

Uiteindelijk kan Paypal dan aangeboden worden, maar wel met een kleine toeslag (Paypal rekent 3% provisie van het orderbedrag).

Onze vragen:

1) Wie zou met ons wat Paypal orders willen testen?
2) Wie zou er in de toekomst interesse hebben om met Paypal te betalen?

Het voordeel van Paypal is dat de betaling erg snel is, dus je bestelling kan dan nog sneller de deur uit.
 
Ik zou wel wat orders met paypal willen testen met jullie (Heb alleen nog niets echt nodig:-" en kom niet uit het buitenland;) )

Ben erg content met betalingen die ik doe met paypal, gebruik het veel voor mijn aankopen op Ebay b.v. (paypal gegarandeerd dan kopersbescherming indien er iets fout gaat met versturen e.d.)
Voorheen kon het alleen gekoppeld worden aan een Creditcard maar tegenwoordig ook aan een bankrekening.
 
Ik wil wel een aankoop doen uit BE via paypal.

Vind paypal zeer handig om betalingen te doen, vooral in de UK enz.
Enige nadeel is dat het bijna een week in beslag neemt om geld van mijn rekening op de paypal rekening te krijgen.
 
Ik gebruik als Belg PayPal als het echt niet anders kan en dit voor aankopen via eBay en via sites in de UK en US, dit is maar een enkele keren per jaar.

Naar jullie toe doe ik mijn betaling steeds via een overschrijving, en gaat voor mij altijd snel genoeg,
na bestelling en betaling op maandag of dinsdag heb ik mijn bestelling toch nog dezelfde week.

Dus voor mij hoeft het niet echt.
 
Gaan de zgn. 'uitgestelde betalingen' ondersteund worden?
Je kunt wel een bankrekening (geen creditcard) koppelen aan je Paypal account, maar ook dat kost een dikke week.
Bij mij is weleens een bestelling elders geweigerd omdat zo'n uitgestelde betaling niet werd geaccepteerd door dat bedrijf.
Moet je alsnog zelf geld op je Paypal account zetten, wat -zoals Jim aangeeft- een week kan duren.
 
Nog niet gehad met paypal dat de betaling langer duurde, maar ik heb ook mijn creditkaart gekoppeld staan bij paypal dus misschien dat het dan anders werkt. Betalingen gaan vanaf mijn bankrekening en als die leeg(rood) is gaat het van mijn creditkaart af.
Dus bij mij is betalen ook gelijk betalen:-b
 
Hier ook als Belg zeker geïnteresseerd in het systeem al snap ik er eerlijk gezegd niet veel van.
Zou er iemand eventjes kunnen uitleggen hoe Paypal juist werkt?
Ik heb in het verleden wel al betalingen gedaan met Paypal dacht ik, maar dat was gewoon via credit card. Ik kreeg dan van de verkoper een link waar ik mijn gegevens moest invullen.
Jullie spreken van een Paypalrekening waar je geld moet opzetten, dat is blijkbaar iets anders?
 
www.paypal.be:-"

Je hoeft geen geld op een paypal rekening te hebben(kan wel), halen ze er zelf vanaf als je een betaling via hun doet.
 
De verkoper wordt netjes betaald en het geld haalt Paypal van mijn gekoppelde normale bankrekening af .... no problemo
 
Volgens mij hoef je alleen maar een rekening of credit card gekoppeld te hebben en je kan bedragen meteen overboeken, binnen een minuut geregeld. Volgens mij is saldo niet perse nodig, tenzij je grotere orders plaatst.
 
saldo is in principe niet nodig, gaat wel sneller als er geld op het account staat.
voor een gekoppelde bankrekening moet je dat wel eerst geregeld hebben via een testbetaling en opgave van gegevens, via creditcard niet, kwestie van invullen en betalen.
via de sieradenwebshop van mijn vrouw worden er regelmatig bestellingen betaald via paypal.......en dat is bijna altijd uit Belgie.
in NL is iDEAL veel meer dé manier van online betalen.

risico met paypal/creditcard betalingen is dat de ontvanger van de producten de betaling tot een maand later nog kan terugdraaien onder de noemer dat hij niets gehad heeft. dat kun je als verkoper wel ondervangen door uitsluitend die bestellingen aangetekend te verzenden waardoor er getekend moet worden voor ontvangst.
 
Ik ben ook een fan van paypal en wil dit gerust testen in samenwerking met carclean. Ook zou ik het in de toekomst graag willen gebruiken, ik maak er nu bijna altijd gebruik van als ik bestel bij buitenlandse shops .
 
IK wil gerust ook met Paypal betalen om eens te testen.
Heb alleen nog niet genoeg nodig momenteel ;)

Voor mij is het wel beter dat ik gewoon mijn factuur betaal via de zaak.
Anders betaal ik op internet bijna alles met Paypal!
Nooit problemen mee...
 
Ik wil het ook wel testen hoor, heb tzt nog een foam lance nodig.

Betaal veel met PayPal en ontvang ook veel betalingen, ben er zeer tevreden over. Nadeel zijn alleen de hoge toeslagen.

Voor zover ik weet worden betalingen onder de 1000,- direct gedaan, boven de 1000, wordt eerst van je rekening afgeboekt en neemt inderdaad belachelijk lang in beslag! CC is natuurlijk weer direct.
 
Paypal? Graag! Veel makkelijker, nu moet ik iedere keer als ik iets bestel (en da's vrij vaak :D) eerst naar beneden om de random reader + pinpas op te halen.
 
Paypal is super handig, kan gewoon aan de bankrekening gekoppeld worden en betaald net zo snel als met een creditcard gekoppelde paypal account.
Ik gebruik het regelmatig met ebay aankopen, nooit geen gezeik en super snel!
Aankopen zijn ook verzekerd, das mooi meegenomen.
Ik woon wel in het buitenland...............
 
Hier ben ik weer (heb dat hier een tijdje verwaarloosd door al het werk in huis, foei foei ik weet het)
Ik wil ook gerust eens een testje doen. Heb toch al een account en enkele dingen nodig... :ja
 
Ik ben zeker bereid om als proefpersoon te betalen met PP.
Dit is trouwens de betaalwijze met voorkeur voor betalingen naar het buitenland.

Erg makkelijk en snel.
Een gewone bankoverschrijving naar Nederland duurt altijd zo lang, waardoor bestellingen altijd langer achterwege blijven.

Vanaf wanneer kan of mag het?
 
dannydehert zei:
Hier ben ik weer (heb dat hier een tijdje verwaarloosd door al het werk in huis, foei foei ik weet het)
Ik wil ook gerust eens een testje doen. Heb toch al een account en enkele dingen nodig... :ja

He...ik had al weinig van je gelezen de laatste tijd. Goed dat je weer terug bent:)^