• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The Bone

Zo doe ik het ook met de schaapswollen mitt. De rand naar binnenplooien en dan kan je ook veel gemakkelijker beide zijden van de mitt gebruiken. Pff, dat de Bone maar snel op voorraad is, mijn mitt viel vandaag zowat uit elkaar, denk dat ik er nog 1 wagen mee kan wassen en dan valt ie uiteen (bij wijze van spreken ;) )
 
Staat de motherwashmitt al niet een tijdje in backorder?
Zelfs bij autogeek is hij niet op voorraad !!!
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim doe er wat aan plz :D
 
Er staat toch nog een lambswool mitt op de autogeek site
Klik voor Schaap
Is dit niets om ook in de webshop te zetten..Ik heb hier dezelfde denk ik ,wel niet van autogeek.
Deze zijn echt een pak dikker en zachter.
 
Welnee concurrentie is juist goed houd je scherp.
Die mitt van autogeek is dikker? ik zal er eens een dozijntje van bestellen als die dollar is een keertje stabiel wordt :bad
Gaat nog wel ff duren ik zeg Obama for president!
 
B.K. zei:
Er staat toch nog een lambswool mitt op de autogeek site
Klik voor Schaap
Is dit niets om ook in de webshop te zetten..Ik heb hier dezelfde denk ik ,wel niet van autogeek.
Deze zijn echt een pak dikker en zachter.

Da's toevallig. Ik was dit weekend nog aan het denken hoeveel zachter mijn vorige washmitt was in vergelijking met de Mothers. Eerlijk gezegd vond ik die wat tegenvallen tov mijn vorige. Van die vorige weet ik dan weer het merk niet maar ze zag er wel hetzelfde uit als die van op autogeek.
 
tjeee zei:
Deze spons gebruik ik ook op aanraden van Tim, hij wordt wel zwaar met al dat water.

Ik heb hem ook.. en dat ie wat zwaarder is... ach! Is gelijk weer goed armtraining :grinning:

Ik ga er komende donderdag of vrijdag voor het eerst mee wassen!! En ga mijn washmitt voor alle moeilijke plekjes gebruiken! Moet alleen nog even een washmittje hebben voor mijn velgen....
 
-Vanquish- zei:
Da's toevallig. Ik was dit weekend nog aan het denken hoeveel zachter mijn vorige washmitt was in vergelijking met de Mothers. Eerlijk gezegd vond ik die wat tegenvallen tov mijn vorige. Van die vorige weet ik dan weer het merk niet maar ze zag er wel hetzelfde uit als die van op autogeek.

Ik denk dat jy dezelfde hebt als mij ,ik veronderstel vanuit België..
 
Ik heb de Bone nu al een tijdje in gebruik en ik moet zeggen, ik ben er heel tevreden van. De eerste keer vond ik hem wat onhandig, of wat aan de zware kant om in te knijpen maar nadat die eens in het wasmachine gezeten heeft lijkt hij veel zachter om in te knijpen. Om moeilijke plaatsjes zoals deurklinken te doen knijp ik een uiteinde van de Bone gewoon plat en dit lukt me heel goed op die manier.

Na gebruik het wasmachine in, samen met doeken en pads en klaar!
 
Ik ook ook nog zeer te spreken over werking van The Bone. Het lijkt er bij mij wel op dat hij een beetje z'n vorm / stevigheid begint te verliezen. Hij lijkt niet meer zo stevig te zijn als in het begin. Meer mensen die dit ondervinden? Ik vind het overigens geen probleem met wassen, want zo kan ik nog gemakkelijker bij lastige plekken.
 
Ik vond die stevigheid juist minder aangenaam om mee te werken. :)
Na 1 keer wassen in de machine vond ik hem al minder stevig en begon ik hem liever te gebruiken.
 
DKBM zei:
Ik ook ook nog zeer te spreken over werking van The Bone. Het lijkt er bij mij wel op dat hij een beetje z'n vorm / stevigheid begint te verliezen. Hij lijkt niet meer zo stevig te zijn als in het begin. Meer mensen die dit ondervinden? Ik vind het overigens geen probleem met wassen, want zo kan ik nog gemakkelijker bij lastige plekken.

Hij wordt inderdaad na verloop van tijd losser.

40 graden is het maximale tijdens het wassen, 30 graden verlengt de levensduur van het foam in de spons.
 
Ok, dat wordt dus ouderwets "air dry-en". Met het huidige zomerse weer gaat dat alleen wat sneller dan in het buitenzomerse seizoen.

Duurt wat langer dan via de droger en de spons is in natte toestand vatbaarder voor (harde) stofdeeltjes die op de spons vastkleven en met het water mee opdrogen wat bij een volgende sponsbeurt krassen kan opleveren op je kostbare lak.

Hoe drogen de Bone-gebruikers hier hun Bone?