Doeken wil ik inderdaad nog meer aanschaffen, de vertools komen uit de Uk en daar heb ik ook de Zymol wax vandaan. En om tot gratis verzenden te komen heb ik daar wat spullen erbij besteld.
@Macaronialfa dit heb ik in een redelijk korte tijd gespaard, had wat voordeeltjes en daardoor sneller tot aanschaf kunnen overgaan
@Kees-sw ik gebruik die kwasten voor het interieur, dus ze komen niet bij de lak. Maar weet dat je er altijd voorzichtig mee meot zijn.
Dat slangetje hoort bij een schoonmaaksetje (voor computer reperateurs) zit een mini borsteltje bij en allemaal kleine zuigmondjes (ideaal) zet je op je gewone stofzuiger. Is erg handig om stof uit kiertjes en roostertjes te zuigen.
@350Z nee heb deze nog niet gebruikt, ben wel benieuwd hoe ze het doen, heb nog andere pads liggen die ik eerst op gebruik.
@Altos ik moet ik dus inderdaad nog wel meer doeken bestellen. De vertools bevallen supergoed, was eerst naar Rupes of Flex aan het kijken, maar deze zijn zo kostbaar, dat ik deze heb gekozen. Nu had ik er twee voor de prijs van één, plus pads
Wie weet....ooit in de toekomst??
@Michel Kuijpers deze gebruiken wij ook in huis, maar is zeker aan te raden.
groeten Quint