• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toch maar een keer de mijne laten zien ;-)

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
Zo, na alle mooie collecties gezien te hebben van jullie! Wil ik toch ook de mijne met jullie delen :cool:

hoop dat jullie het wat vinden...!

IMG_0709_zpsqkp80ojc.jpg

IMG_0708_zpszypxwsgg.jpg

IMG_0710_zpsdmtb4ptz.jpg

IMG_0713_zpsrraoqrlr.jpg

IMG_0711_zpsd4vjdags.jpg

IMG_0715_zpsmkxrxazl.jpg

IMG_0716_zpsae01qmlj.jpg

IMG_0714_zps6mlshvuy.jpg


Daarnaast heb ik ook nog een Karcher hogedruk reiniger en een compressor.
En alles zit opgeborgen in Systainers.

Dus......volgens mij kan ik wel vooruit..! :blush:
 
Via Ebay. Ik kan evt wel een linkje sturen?
waren €7,00 euro incl versturen (uit de UK) zit ook nog een zwarte "Wheels" sticker bij.
 
Mooie collectie! (al zie ik meerdere dingen die CC niet verkoopt)
Pas op met die kwasten waar een ijzeren huls om de haren zit; als je de lak raakt heb je krassen.........
Vraag me af waar dat transparante slangetje, die in het oranje koffertje ligt, voor dient.
Te weinig doeken? In mijn ogen wel: geen betere raad dan voorraad ;).
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Mooie collectie inderdaad! Heb je die black diamond pads al gebruikt op je das21e? Zat daar ook al naar te kijken, maar ben toch voor de HD orbitals van carclean gegaan omdat de black diamonds niet in 7 inch te krijgen waren..

@Kees-sw dat slangetje is van de de vac n blo mini stofzuig kit;)
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Mooie collectie zo!
Idd wat spullen niet bij CC verkrijgbaar maar dat is in mijn schuur idem dito.
Ik denk ongeveer de helft CC en de rest via andere kanalen of rechtstreeks bij de fabrikant (wax enzo)
Gewoon gebruiken wat je fijn vind.
Doeken zouden wat meer in voorraad mogen zijn wellicht maar als dit genoeg is voor jou is dat natuurlijk prima
Bevallen de Vertools?
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Doeken wil ik inderdaad nog meer aanschaffen, de vertools komen uit de Uk en daar heb ik ook de Zymol wax vandaan. En om tot gratis verzenden te komen heb ik daar wat spullen erbij besteld.

@Macaronialfa dit heb ik in een redelijk korte tijd gespaard, had wat voordeeltjes en daardoor sneller tot aanschaf kunnen overgaan

@Kees-sw ik gebruik die kwasten voor het interieur, dus ze komen niet bij de lak. Maar weet dat je er altijd voorzichtig mee meot zijn.
Dat slangetje hoort bij een schoonmaaksetje (voor computer reperateurs) zit een mini borsteltje bij en allemaal kleine zuigmondjes (ideaal) zet je op je gewone stofzuiger. Is erg handig om stof uit kiertjes en roostertjes te zuigen.

@350Z nee heb deze nog niet gebruikt, ben wel benieuwd hoe ze het doen, heb nog andere pads liggen die ik eerst op gebruik.

@Altos ik moet ik dus inderdaad nog wel meer doeken bestellen. De vertools bevallen supergoed, was eerst naar Rupes of Flex aan het kijken, maar deze zijn zo kostbaar, dat ik deze heb gekozen. Nu had ik er twee voor de prijs van één, plus pads :p
Wie weet....ooit in de toekomst??

@Michel Kuijpers deze gebruiken wij ook in huis, maar is zeker aan te raden.

groeten Quint
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Ik heb ook veel naar de Vertool apparaten zitten kijken maar door een paar meevallers toch de Rupes apparaten kunnen kopen.
Ik gebruik het allemaal maar hobbymatig dus wellicht overdaad maar als het kan...
Lijken me ook fijn apparaten hoor, in UK worden ze veel gebruikt.
Ik zat toentertijd ook naar wat Zymöl producten te kijken en een combi met de apparaten maakt dat snel interessant qua verzendkosten en dergelijke. Veel plezier ervan iig :)
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Zo zat ik er dus ook in. Maar mijn meevaller was dus iets lager :p hahaha altijd baas boven baas.
Maar ben er super blij mee en wat ik al zei. Misschien ooit in de toekomst, want rupes of flex zijn toch wel mega mooie apparaten!
En bij mij is het ook hobby, maar die mag best wel wat kosten...! :yum