• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tuf shine permanent tire shine kit

Ik ga het ook op m'n winterbanden aanbrengen. (En wil dat ook wel even regelmatig updaten hier)
Alleen even wachten tot het bij cc te koop is.
Ik hoop alleen wel dat ze ook de losse tirecleaner gaan verkopen want die is op en clearcoat heb ik nog zat.
 
Deze producten komen allemaal:
https://www.Carclean.com/merken/Tuf_Shine
 
Helemaal top Dennis!
De losse tirecleaner is gewoon topspul en die tirebrush werkt ook veel fijner dan die van Mother's.
Ook al ben je niet van plan je banden te coaten dan zijn dat nog steeds hele fijne producten.
 
Netjes, die gaat op mn verlanglijstje!
Maar wat is het verschil tussen product 102359 en product 102358, een setje handschoentjes?
 
Zijn 2 verschillende producten. De ene is voor kunststof (ander product!) en de andere voor banden.
 
heb je de rest van het topic wel bekeken?
dit ga ik misschien wel bestellen met de CC bon die ik van de sint heb gekregen!
 
even wachten tot de winter voorbij is en dan eens kijken of we dit ook gaan bestellen.
het resultaat ziet er zeer geweldig uit, en voor de prijs kun je het niet laten als het zo lang blijft zitten :ja
 
@RogierV12: hoe zien de banden er nu (naar een winter met sneeuw, ijs, strooizout enzo) eigenlijk uit?
Ben je nog steeds tevreden?
 
Lees dat je na het aanbrengen beter geen velgreiniger kunt gebruiken omdat dit invloed heeft op de glans van het product. Na aanbrengen dus velgen alleen met shampoo schoon zien te krijgen..... Mmmmm kweenie of dat prettig werkt.

Of lees ik iets over t hoofd?
 
Als je velgen in een goede wax/sealant staan krijg je ze gemakkelijk schoon met een sopje of een milde velgenreiniger.
 
Je hebt normaal helemaal geen velgenreiniger nodig, alleen bij erg vervuilde velgen. Bij regelmatig schoonmaken (laten we zeggen een maand, maar ik doe het vaker) dan kun je het met een sopje autoshampoo prima bijhouden.
 
Joehoe, ik leef nog hoor! w^^w

Ik heb toevallig net de zomerwielen uit de kelder gevist en ben ze even een vers laagje coating aan het geven.
0A425ED6-418D-4ED2-9347-1042C9FD9E61-190-0000000B188BA212_zps0bfc21e4.jpg

Niet dat ze er slecht uitzagen maar wilde er gewoon even een vers laagje op hebben, hoef ik er de rest van het seizoen niet meer naar om te kijken.
 
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de ervaringen van anderen die dit spulletje geprobeerd hebben, is er een topic over misschien?
 

Vergelijkbare onderwerpen