• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

emoji106.png

Ja die ja ;)

Daar heb ik ook al meerdere keren heen gevraagd.
Ga jij mijn verlosser zijn!? :innocent:

Mwoa.. ik ben niet zo gelovig o_O
Maar ik hoop met je mee!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Het zou handig zijn als er een cookie-synchronisatie tussen de webshop en het forum zou komen. Zo kun je -zonder opnieuw te hoeven inloggen- switchen van shop naar forum en omgedraaid.
 
Wat vinden jullie er van om een algemene 'snelle vragen topic' te openen?

Zo kan je soms gewoon simpele vragen even stellen en hoef je niet elke keer bij de meest simpele vragen een topic te openen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Wat vinden jullie er van om een algemene 'snelle vragen topic' te openen?

Zo kan je soms gewoon simpele vragen even stellen en hoef je niet elke keer bij de meest simpele vragen een topic te openen.
+1. Zat hier vd week zelf ook al aan te denken.
 
@RoyR mooi zo dat er al 1 iemand is die hetzelfde denkt. Op een ander forum is dit ook zo en vind het best handig.

Vooral ook omdat veel nieuwkomers bijvoorbeeld snel een nieuw topic openen zonder te zoeken. En ik denk dat het ook wel een leuk topic kan zijn zo lekker door elkaar met allerlei vragen;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Blade dat is ook wel zo. Alleen soms heb ik het idee dat ik iets wil vragen en dan twijfel of ik daar nu een topic voor moet openen of niet. Ik denk dat het een goed topic kan zijn, maar een ander kan daar natuurlijk anders over denken:)