• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Ik las op het forum hier en daar dat er behoefte was aan een groep waar je je tips en wensen voor ons forum kwijt kon. :)_[]

We vinden jullie input erg belangrijk, dus ik heb meteen maar een groep hiervoor aangemaakt. :ja

Heb je een tip, suggestie, wens of verzoek voor het forum? Maak dan hier een nieuw topic aan! :idee
 
Forumsuggesties en -tips
Heb je een suggestie of tip voor ons forum? Plaats deze hier!

duidelijk imho :)
 
Misschien een onderdeel met poetstermen voor dummies.

Glaze, sealants ed. zijn voor mij (nog) Abacadabra :confused:


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Waar ik aan denk:
- een topic waarin de afkorting worden bijgehouden. Ik zou niet willen dat we hier binnen een half jaar meer afkortingen à la Detaling world gaan lezen dan iets anders.
- mss kan er een extra knop in het vakje van snel antwoord worden gezet waarmee je kan overgaa naar het grote antwoordvak. Als je nu wil overgaan naar het grote vak om bv een smiley te gebruiken, ben je tekst kwijt.

mvg.
 
PT Cruiser zei:
- mss kan er een extra knop in het vakje van snel antwoord worden gezet waarmee je kan overgaa naar het grote antwoordvak. Als je nu wil overgaan naar het grote vak om bv een smiley te gebruiken, ben je tekst kwijt.

Handig idee. Heb het zelf ook wel eens dat ik halverwege bedenk om over te stappen... Je kunt overigens wel je tekst kopiëren natuurlijk, dan ben je het niet kwijt..

Tip: Als het met de muis niet lukt - wat hier soms het geval is (?) - dan even alles selecteren en vervolgens Ctrl+C (copy) en in het grote vak Ctrl+V (paste) doen. ;)


MBT de afkortingen zou ik iedereen (me included) willen voorstellen om tenminste één keer de volledige naam te gebruiken bij het begin van de post of draad. Dan is het voor iedereen nog een beetje te volgen... Idee? :)
 
CTRL-A = alles selecteren...;)

De afkortingen zijn er al zag ik...perfecto!...Soms lees ik een post, maar heb ik door de afkortingen geen flauw idee waar het over gaat...:D
 
Sven S8 zei:
Handig idee. Heb het zelf ook wel eens dat ik halverwege bedenk om over te stappen... Je kunt overigens wel je tekst kopiëren natuurlijk, dan ben je het niet kwijt..
....MBT de afkortingen zou ik iedereen (me included) willen voorstellen om tenminste één keer de volledige naam te gebruiken bij het begin van de post of draad. Dan is het voor iedereen nog een beetje te volgen... Idee? :)

1) Dat vergeet je zo snel.
2) Een goed voorstel, zo worden nieuwe afkortingen ook steeds uitgelegd.

Nog een idee:

Om een quotepiramide te vermijden, zou het handig zijn dat wanneer je iemand quote enkel het bericht van degene die je quote in jouw berichtkader staat. Nu staat daar (zoals op de meese andere fora) het hele verhaal. Een echte meerwaarde geeft dat niet mijns inziens.

Het is wel wat omslachtig geforumuleerd. Enfin, als je het niet begrijpt hoor ik het wel.
 
O ja, een map 'uitgaande berichten' en 'verzonden berichten' is ook wel fijn voor de PB... Dan weet je wanneer iets gelezen is door de ontvanger, en je kunt nog ff teruglezen wat je hebt geschreven. Nu is een bericht 'weg' en weet je niet of het aangekomen is.
 
Hey Sven,

Zoiets is al mogelijk. Als je op "Postvak IN" klikt kom je in je Inbox. Als je daarna weer aan de linkerkant op je gebruikersnaam klikt kun je ook je verzonden items zien.

Gr. Rudi
 
  • Leuk
Reactions: Suzanne jansen
Suggestie;

Een thread waar je je vragen kan stellen over bestellingen.

Vragen rond voorraad/levertijden. ed.

misschien ook te verwachten nieuwe producten
 
Dat soort info hoort - denk ik - toch meer op de reguliere site, JPeG. Maar wellicht denken de heren mods daar anders over... ;)
 
Tim zei:
Heb je een tip, suggestie, wens of verzoek voor het forum? Maak dan hier een nieuw topic aan! :idee


Geen tip, maar wel een verzoek: zou je je mailbox een beetje leger kunnen maken? Ik krijg melding dat ie vol zit :-b
 
ik denk niet dat dit onder tips of suggesties valt, maar ik ben elke keer weer aangenaam verrast als ik mijn pakketje open maak en er gratis producten in vind.
de één vind dit misschien normaal, maar deze service ben ik nog niet tegengekomen bij wat voor winkel dan ook.
daarom wil ik mijn complimenten uitgeven aan de crew van carclean, de wijze waarop jullie overkomen naar de klant is in mijn ogen van grote klasse.

hetzelfde geld natuurlijk voor de snoepjes:party: en de wijze waarop het ingepakt word, iets waar ik me bij andere internet shops nog wel is over verbaas.

dit is overigens niet als slijmen bedoeld, maar het valt mij gewoon in positieve zin op.

keep up the good work:)^