• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

UPDATE 29-4! Fuzion,Ibrido,Zymol Titanium,Atlantique,DGPS, Bouncer's 22, SN HYbrid , colli 915

Bedankt, goede test.
..mocht ik zoiets ook gaan aanschaffen als ik wijzer geworden ben hou ik dus dat ook al bij Monello!
 
Zijn allebei geweldige waxen.

Wil je exclusiviteit, dan moet je de Ibrido nemen, wil je 'gewoon', neem dan de Fuzion.

Voordeel van de Fuzion is dat je 2 potten voor ongeveer dezelfde prijs krijgt.
 
Voorbereiding is de key word. ;)

Smeer eens een wax op een smerige niet eerder behandelde auto, dan zal zelfs de beste wax een kort(ere) standtijd hebben.
Dus hoe beter de lak voorbereid is, hoe langer en beter een wax zal houden en hoe beter de beading/sheeting.
 
nicknameless zei:
Voordeel van de Fuzion is dat je 2 potten voor ongeveer dezelfde prijs krijgt.


Laten we plastic potten met plastic potten vergelijken he....;)

Monello Ibrido 200ml kost 89,99

Wolfgang Fuzion 2x 227ml kost 179,-


Je krijgt bij de Fuzion dan wel een houten kistje.... en als bonus 2 * 27ml extra... Vergeet echter niet dat bij die 2e pot ook weer verzendkosten zijn en dat je feitelijk verlicht bent 2 potten af te nemen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
zou het niet mogelijk zijn om de certificaat meteen om te wisselen? dan heb je geen transport kosten. ( in het verleden wel eens wat ergens anders besteld en toen kreeg ik gewoon 1x met kistje en 1 x zonder (dus zonder certificaat))

Maar goed ik heb sinds kort ibrido op de motor kap en vindt het echt een topper.
 
Als je dit aangeeft kan dat geregeld worden inderdaad (gelijk je 2e pot de eerste keer mee laten sturen).