• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

v70 ff gewassen

jvacker

Detailing addict
28 feb 2009
115
62
49
Vandaag lekker weertje om eens lekker de auto te wassen,wel rap zijn nat houden en als de bliksem zemen geblazen,maargoed tis weer voor mekaar.

Nou,mark als je dit leest....swirls genoeg,je kunt over twee weken je lol op.
Maar goed hij is weer schoon en van een afstandje glimt ie al best mooi!
Blijft leuk he foamen!!
IMG_0966.jpg

IMG_0965.jpg

IMG_0967.jpg

IMG_0968.jpg

IMG_0970.jpg

IMG_0969.jpg

IMG_0971.jpg

IMG_0973.jpg

IMG_0972.jpg

IMG_0979.jpg

ben bang dat ik dit niet meer goed krijg,teveel oxidatie,misschein dat Marc er iets van kan maken.
IMG_0978.jpg

IMG_0977.jpg

IMG_0976.jpg

IMG_0975.jpg

IMG_0974.jpg
 
nu wel?
Sjeezus als ik nu zelf die foto`s zie dan ziet het er erger uit als in het `echt ` kan niet wachten om met de DAP aan de gang te gaan!!
 
Foto's zijn nu wel zichtbaar :)^

De Volvo kan inderdaad wel een beurtje gebruiken. Swirls genoeg zo te zien. Misschien handmatig een metal polish gebruiken voor de grille?

Succes! :)^
 
Deze jongen zal echt ernstig gaan opknappen, wanneer hij wat liefde en een DAp aangeboden krijgt.
Je zult (wanneer je er voldoende tijd in stopt) verstelt staan van het resultaat. Dat garandeer ik je.
Succes met de klus en niet vergeten te posten te zijner tijd.
Aficior
 
volgende week zaterdag gaan we aan de gang en ik zal zeker posten met foto`s!