• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen schoonmaken omgeving bergen op zoom

stephandel

Detailing rookie
14 jun 2013
22
0
Beste Mensen,

Ik volg deze site al een geruime tijd met zeer veel interesse.
Ik heb nog geen eigen auto, maar ik vind het schoonmaken van auto's wel leuk. Dit is dan niet het detailen wat hier gebeurd maar meer met een emmertje en een sopje de auto schoonmaken.

Thuis hebben wij 2 auto's een bmw 5 serie f10 en een opel corsa. In de 5 serie word heel veel gereden en de velgen zijn echt zwart. Ik krijg het met geen mogelijkheid eraf. Mijn vader rijdt ook 65K per jaar dus dit is misschien ook een reden hiervoor.

Nu zou ik graag eens een kijkje willen nemen bij iemand die een auto echt netjes schoon kan maken, en ik zou hier ook zeker voor willen betalen.

Ik hoop op positieve reacties, ik ben ook nog maar in de leer.

Met vriendelijke groet,

Stephan de L

Zoeken naar mensen voor diensten mag hier niet.

Ik kan je wel wat producten aanraden.

https://www.Carclean.com/product/Valet_Pro/Bilberry_Safe_Wheel_Cleaner_1000ml_EC11_1L_101426

en

https://www.Carclean.com/product/CarPro/Iron_X_Velgenbundel_IRXVELGSET_102212

Sorry,

Dat is ook totaal niet mijn opzet ik doelde meer op het samenwerken met een persoon die mij op weg kan helpen.
Ik volg dit forum al meer dan een half jaar en is niet de bedoeling dat ik ga afrekenen voor de hele klus.

Ik zou graag wat tips krijgen en dergelijke.
Ook omdat ik wel eens wat krassen maak die bij zonlicht te zien zijn op de autos'

Poorboys Spray & Rinse is een hele goede velgenreiniger wel eerst een testspot maken! Niet iedere (velg) lak kan er tegen.

Auto Finesse Imperial Wheel Cleaner is ook een hele fijne velgenreiniger.

Dan de velgen in een wax Poorboys Wheelsealant/Collinite 845 zetten of coating a la CQuartz DLux. (Dit zijn enkele voorbeelden er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden :-b )

Succes in ieder geval!

Of ten noorden van Antwerpen, vraag blijft natuurlijk van waar je afkomstig bent ;-) . Plaats misschien ook eens even een foto van de velgen.

Betalen voor tips, dat lijkt me niet nodig. Hier vind je gratis meer dan voldoende tips en trucs. Heb je na het doorlezen van de topics nog vragen, dan kun je gratis je vragen stellen en zul je gratis hulp krijgen. Je zou ook eens langs Carclean.com kunnen gaan. De medewerkers daar helpen je met je productkeuze en voorzien je van advies op maat, ook weer gratis. Alleen de producten moet je natuurlijk wel ff afrekenen.