• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgenreiniger van Kenotek

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Kent iemand de velgenreiniger van het merk Kenotek?
Ik heb dit goedje nu een paar keer op mijn velgen gebruikt en het reinigt erg goed. Ze gebruiken dit bij een taxibedrijf om de velgen te reinigen. Het is een zuurvrije velgenreiniger en is paars van kleur. Op de foto zie je het in een 20 liter kan. De verdunning die nu gebruikt wordt is 1 op 4. Maar kan tot 1:10. Het mengsel wordt in een soort van gifspray kan gedaan. Door middel van pompen kan je dan een hoeveelheid velgenreiniger op de velgen sprayer.

IMAG0288.jpg


2 foto's van het resultaat:

Voor:
IMG-20111115-WA0005.jpg


Na:
IMG-20111115-WA0006.jpg


Dit is alleen na het insprayen van de banden. 1 minuutje laten intrekken en daarna borstelen. De laatste keer dat ik de velgen gereinigd had is ongeveer 15000 km geleden. Het seat logo wat je ziet lijkt vlekkerig maar dit komt omdat iemand de doppen eens op de verwarmin heeft gelegt en deze daardoor verkleurt zijn.
 
De velgenreiniger ken ik niet, maar ik heb Kenotek Showroom Shine en Anti Insect, daar ben ik zeer tevreden over. Hoewel ik de showroom shine alleen gebruik voor de auto van mijn vrouw :-b
 
is dit merk niet van 1 van de concurrenten van cc ?? :-"

wax-it ?? ik weet dat bovenstaande winkel/webshop enkel met goede tot zeer goede produkten werkt , maar....

de prijs is ernaar , een reden waarom IK bij cc koop !! :ja
 
KENOTEK is een Belgisch kwaliteitsmerk van onderhoudsproducten voor het reinigen en verzorgen van voertuigen, geproduceerd door het Ieperse bedrijf CID LINES nv.