• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verandering van shampoo

kv1980

Detailing addict
7 feb 2014
74
60
Hallo iedereen, Momenteel was ik mijn wagen met PB Slick and Suds. Beschermen van mijn wagen doe ik met Jeff's Werkstatt. Aangezien mijn shampoo bijna op is overweeg ik over te schakelen naar Gyeon Bathe en eventueel Bathe+. Nu is mijn vraag of ik hiermee nog beter resultaat zou krijgen en vooral of beide shampoo's niet gaan 'vechten' met de producten van Werkstatt aangezien dit geen glascoating is. Alvast bedankt! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Volgens mij is nagenoeg elke shampoo te gebruiken in combinatie met elke wax, sealant of coating. Dit natuurlijk mits het juist gedoseerd is.
 
Als je een shampoo gaat kiezen zou ik trouwens ook de Dodo Juice Born to be Mild niet vergeten, naar mijn mening één van de beste shampoos :)^.
 
Dit kan ik bevestigen Quattro. Gebruikte al jaren ook de PB SS, nu recent ook overgeschakeld naar de Born to be Mild en ik moet zeggen dat deze inderdaad nog beter is. Schuimt beter en reinigt minstens even goed en laat auto beter glanzen vind ik.
 
Interresant topic, ben zelf ook een PB SS&S gebruiker en ben ook rond aan het kijken voor een toekomstige opvolger en hoor inderdaad goede dingen over de Dodo juice BTBM. Als ik mij niet vergis doe je inverhouding ook langer met de BTBM dan met de PB SS&S qua prijs/doseer verhouding.