• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verdunning geconcentreerde producten

De flessen lekken al van zichzelf bij de kop dus ik zo ze zeker niet vullen tot bovenaan.
 
Das waar de volgende keer minder vol doen.
Heb voor iedereen bij de producten waar nog niet bij stond hoe je het moest verdunnen het even op de site van carclean gezet alles gelijk voor iedereen duidelijk
 
Citroën DS zei:
Zou het daarom niet handig zijn om bij alle geconcentreerde producten de verdunning in de webshoppagina toe te voegen?

Indien voor verschillende toepassingen verschillende verhoudingen moeten worden gemengd, zouden die er volgens mij best bij staan.

Prima plan! Met ingang van gisteren zijn we begonnen met het laten zien van de mengverhouding(en) van een aantal producten op hun productpagina. :party:

Je kunt kiezen voor de hoeveelheid die je totaal wilt aanmaken en je krijgt vervolgens de milliliters te zien die je nodig hebt. Als er bij een product meerdere mengverhoudingen worden geadviseerd, kun je die ook kiezen.
 
Carclean heeft mijn verwachtingen ver overtroffen: een calculator in de webshop. Klasse!!