• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verpakking 5.5pads

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xcorpion

Detailing rookie
20 apr 2009
116
0
vraagje, onlangs een bestelling gedaan bij cc waaronder een aantal extra pads voor op m'n dap, de meeste pads zaten mooi in de monello verpakking met ook het opschrift 'monello' erop en andere in een gewoon cheap-ass platsic doorzichtig zakje zonder enige merknaam ofzo op. Mag ik er zeker van zijn dat deze ook aan dezelfde kwaliteit voldoen? Vond het zo raar dat vb de licht groene in een verpakking zat zonder enige merknaam ofzo op en andere dan weer wel :weetniet

Vince
 
Vermoedelijk was het verpakkingsmateriaal met Monello belettering gewoon op.
Grote partijen zoals Carclean bestellen de pads zonder verpakking in bulk en verpakken die dan weer zelf.
Aficior
 
Ik kan je verzekeren dat het dezelfde kwaliteit is.
 
Had wel al gedacht dat cc me niet zou in het zak zetten maar denk wel dat nog mensen hun daarbij al vragen zullen gesteld hebben..

Zou wel grof zijn anders.. :confused:

Maar als Dennis het zegt.. :grinning: Bij deze :slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.