• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verplicht onderdeel...

Patrick993

Detailing rookie
30 mei 2010
14
0
Hallo autoliefhebbers,

Net als velen van jullie ben ook ik gek van auto's. Vandaar dat ik heb besloten om me bij jullie aan te sluiten. Mijn naam is Patrick, 21 jaar oud en ben student van beroep:-d
Sinds een jaar rijd ik in een Audi tt roadster. Zwart exterieur, interieur dak en OEM (mat) antraciet rs4 velgen..
Daarnaast staan er nog wat andere spullen in de garage w.o. een 911, 5 serie en een nieuwe Leon.. (allen niet van mij overigens;) )
Ik vind het ook erg leuk om de auto's netjes te houden, alleen heb ik net gezien op het forum dat ik nog een heel hoop kan leren op het gebied van poetsen..

Dat is gelijk ook mijn vraag; kunnen jullie mij op weg helpen hoe ik mijn TT het beste kan poetsen? Normaal gesproken gebruik ik Autoglym resin polish en wat andere producten, maar ben niet geheel tevreden over het resultaat na een paar weken. Je ziet af en toe wat swirls en dat wil ik graag weg hebben.

Alvast bedankt en wellicht tot ziens!!

Patrick

welkom, en wel een feest wat er in die garage staat !

Misschien lompe vraag maar ik zie op audi forum ook de term OEM vaak voorbij komen wtf betekent 't ?

Mooie TT heb je

Hallo en welkom hier.

Zou zeggen lees eens op je gemak dit forum door.Leer je een hoop van.