• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschillen Dodo Juice Detailersprays

Sinds ik Bathe+ aanbreng middels foamen, ben ik aardig verwend met hoe makkelijke je een boost kan geven. Naast deze boost zijn de hydro fobische eigenschappen ook erg mooi en die behaalde ik niet met mijn gebruikelijke Collinites.

Ik foam de auto met Artico Magico, spoel af met de HD, handwas en opnieuw afspoelen met HD. Vervolgens foam ik Bathe+ (1:10), rook een peukie en lul slap tegen mezelf, spoel de boel weer met de HD af.
Hierna spoel ik lekker de auto af met de tuinslang om het water af te voeren, wat nu best wel lekker gaat omdat de boel sheet als een malle. :p

Let wel op. Wanneer het goed waait, warm is of andere nare weeromstandigheden is de kans op indroging veel groter dan met nat, koud wintersweer
 
IMG_6196.JPG
Straks worden er weer berichten verwijderd ;)