@Ferdy - Als ik mijn bescheiden mening mag geven; Ik heb ook een aantal dingen geprobeerd voor ''na het wassen'', zoals RedMist / Acrylic Spritz / verschillende detailers mét en zónder toevoegingen / etc.
* Eerlijk gezegd deden deze allemaal vrij weinig tot niks aan de looks. (Misschien wél op een auto die niet in de LSP staat, maar wie van ons heeft dat nou?
)
* Qua bescherming vind ik het matig, maar het zal je wax wel even ontzien.
* Sommige maakte de lak wél lekker glad. (Boeie!)
Sinds ik Bathe+ aanbreng middels foamen, ben ik aardig verwend met hoe makkelijke je een boost kan geven. Naast deze boost zijn de hydro fobische eigenschappen ook erg mooi en die behaalde ik niet met mijn gebruikelijke Collinites.
Ik foam de auto met Artico Magico, spoel af met de HD, handwas en opnieuw afspoelen met HD. Vervolgens foam ik Bathe+ (1:10), rook een peukie en lul slap tegen mezelf, spoel de boel weer met de HD af.
Hierna spoel ik lekker de auto af met de tuinslang om het water af te voeren, wat nu best wel lekker gaat omdat de boel sheet als een malle.
De standtijd heb ik nog niet goed kunnen testen. Dit omdat ik de laatste keer ná 1,5 week nog betere sheeting/beading zag als die de wax kon geven, maar toen met één-of-andere Detailer van Surf City aan de gang ging en alle beading/sheeting toen finaal naar de knoppen was. Maar, ik verwacht zeer zeker dat het 2-3 weken makkelijk blijft werken. (VERWACHT)