• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vliegroest en oxaalzuur

Averechts

Detailing chief
8 jul 2010
292
85
gisteren viel mijn oog op een paar ieniemini stipjes vliegroest afkomstig van de wat verroeste rem onderdelen... Ik heb een paar stipjes met klei behandeld en daar gingen ze wel mee weg. Omdat ik gisteren er totaal geen tijd voor had moet ik van de week de hele auto gaan doen en nu vraag ik me af of ik hem na het kleien nog met oxaalzuur moet na lopen ? En wat te doen met de verdunning ? Ik ga waarschijnlijk korrels/kristallen kopen die ik eerst in water moet oplossen. Als het op maximale sterkte is moet ik het verder verdunnen maar wat is hier jullie ervaring mee ?
 
Ik zou dit gebruiken: https://www.Carclean.com/product/CarPro/IronX_Iron_Cut_Cleaner_500ml_AQIC500_101833
;)
 
Iron x is inderdaad perfect voor de klus en is gewoon rtu, op die manier moet je zelf niks gaan staan brouwen.
 
kijk das advies waar ik wat aan heb ! Mijn dank is groot mannen! Nog een klein vraagke voor de insiders, enig idee wanneer het weer leverbaar gaat zijn ? Ben als de doods dat ut in de lak trekt/er doorheen vreet...
 
naamloos-1.jpg


Bovenstaande gegevens wat ónder het product invullen, krijg je vanzelf bericht wanneer het weer op voorraad is.

;)
 
Ik werk bij Corus (staalbedrijf). Ik denk dat ik product ook een keer dit product ga proberen, kijken of en hoe het werkt:cool:
 
nicknameless zei:
naamloos-1.jpg


Bovenstaande gegevens wat ónder het product invullen, krijg je vanzelf bericht wanneer het weer op voorraad is.

;)

Ja dat snap ik maar dan hoor ik het pas als het weer leverbaar is... Dat kan 1 dag maar ook een 1,5 week of meer zijn toch ? Dan heb ik nog geen indicatie...