• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[VOL] Testers voor nieuwe klei

en ik was nog eerder :-d

De enige juiste lijst:

1 - Ivo, Binnen 2 weken, VW Transporter 2009, nooit eerder gekleid (wel al 50.000km op de klok...)
evt. nog een Arosa uit 1999, nooit eerder gekleid en een Arosa 2003 nooit eerder gekleid.

2 - LB, 23 april, BMW 5 serie 10 jaar oud nog nooit gekleid.

3 - Ron-rs, binnen 2 weken, zilvere kia cerato, volgens mei 2005, nog nooit gekleid!

4 - Dennis Blomaard, Aanstaand weekend, Seat Ibiza 2009, Jaar geleden gekleid

5 - nicknameless: 17 april, Mitshibusi Lancer, bouwjaar onbekend, nog nooit gekleid, 25 april, Volkswagen Golf III, bouwjaar onbekend, nog nooit gekleid

6 - Koko, volgende week een porsche 993 uit 1994, nooit eerder gekleid.
Kan vergelijken met dodo juice gentle grey, purposeful purple en eventueel ook nog de blauwe meguiars.

7 - Soepergrover: Soepergrover, komend weekend mijn eigen auto (Ford Focus). Mocht dat niet haalbaar zijn, dan wordt de komende weken de 307SW van mijn pa of de 307 Break van mijn zus van stal gehaald.
De SW heb ik juli vorig jaar nog eens gekleid, de break is nog nooit behandeld.

8 -ThaBird Toyota Avensis geleden van maart vorig jaar kan vergelijking test doen met bilthammer en dodo klei

9 - FRfreak, Renault Clio, 2002, nooit eerder gekleid.

10 - Tinus, voor eind april (auto komt te koop), Peugeot 206cc, jaar geleden gekleid. Doe een vergelijkende test met Poorboys en de paarse CC-klei, met Spray&wipe en Born Slippy

Zet mij ook maar op de reservelijst.

Ik ken nog wel iemand die niet van autowassen houdt... }:)w En dus een heel mooi testobject heeft.:-d

nick22 wil ook op de reserve lijst.

heb verschillende soorten klei hier maar wil graag een nieuwe proberen

reservelijst.. is die er dan??
dan wil ik er eventueel ook wel op..

testobject: erstaan er hier genoeg, waarschijnlijk mondeo 4 station, nog nooit gekleid

vergelijkende test tussen poorboys poly elastic / dodo supernatural, ic m born slippy&lasttouch

Ik ga op 26 april een mercedes E onder handen nemen die nog nooit degelijk is onderhouden.:jippie
Het is iemand zijn vader's wagen die hij wil laten vertroetelen voor zijn verjaardag.
Dus als er een reservelijst is,zet je mij er maar op
groetjes

Ben je overdag bezig met studeren dan loop je dit soort leuke opties mis, maar mocht je mijn hulp nog willen gebruiken:
Volgende week donderdag 15 april ga ik een 4,5 jaar oude Mercedes SLK onder handen nemen.
Nog nooit behandeld dus ik ben zeer benieuwd naar de resultaten! Vergelijking met Dodo Juice Gentle grey en Carclean medium grade mogelijk.
Ik heb de auto nog niet gezien maar de eigenaresse heeft de auto nieuw gekocht en vond dat de auto toch wel eens een upgrade nodig had.

Ik ben afhankelijk van mooi weer omdat ik geen plek binnen heb. Mocht het slecht weer zijn, dan kan ik me niet aan de "spelregel" een test binnen 3 weken houden. Is dat het geval, dan zet ik dat op het forum en zal ik iemand anders blij maken door de klei door te sturen. OK?

Ik ga hier geen lijstje voor maken. De eerste reactie op dat moment is de "winnaar".

en ik volgend weekend een MB vito van mat blauw naar glans blauw modiviceren (en hierna nog voorzien van belettering....)

alteaniels zei:
@Lexusfreak is dat extra service van de zaak?

Nee, die klant zag mijn lex en vroeg waar dat gedaan was, dus vol enthousiasme begin ik erover, vraagt hij aan het eind van het gesprek, mooi en wat kost me dat extra ????, de waskrassen mogen blijven (not) maar het matte moet eraf en het kunststof moet weer mooi op kleur........ik noem een prijs en hij zegt gelijk (kijkend naar lexi) doe maar :lol :party

Als de klei binnen nu en n week er is, heb ik nog een mooier test-object :)
Audi A4 3.0 Quattro (denk 2002/2003 ofzo?) nog nooit klei gezien, 2 jaar terug zogenaamd "professioneel" gepolijst voor maar liefst €75,- :no

alteaniels zei:
@Harold-A1 meestal smeer je dat toch op een boot?

antifouling hoort idd op een boot ;)
de buurman van de klant heeft waarschijnlijk een beetje te enthousiast met dat spul de romp van de boot gerold terwijl de auto ernaast stond.