• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

volkert stelt zich voor.

volkert

Detailing rookie
11 jan 2009
5
0
Hallo Car cleaners,

Volkert is mijn naam, ik kom uit Almelo .Van beroep ben ik autodetailer al 20 jaar lang.

Ik kom jullie wel een keer tegen op een meeting.

Groetjes.
 
Welkom :)^

Enne, het gebruik van alleen hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen ;) Misschien heb je ook foto's van je detailwerk? Daar zijn we gek op.
 
Hoi & Welkom;

Dus toch een echte PRO in Nederland. Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die dit beroepsmatig doen ???????????

Veel plezier op dit toffe forum. Leonneke
 
Niet lullig bedoeld, maar ik noem niet iemand snel een autodetailer, zonder de resultaten en werkwijze te hebben gezien. Ik vind dat er 2 categorieën zijn, autopoetsers en autodetailers, een autopoetser is geen autodetailer en vice versa ;)
 
Welkom!

stimpy68 zei:
Niet lullig bedoeld, maar ik noem niet iemand snel een autodetailer, zonder de resultaten en werkwijze te hebben gezien. Ik vind dat er 2 categorieën zijn, autopoetsers en autodetailers, een autopoetser is geen autodetailer en vice versa ;)
Niet lullig bedoeld maar wij kunnen er ook geen zak van :D :)_[]
 
Dibbuz zei:
Welkom!


Niet lullig bedoeld maar wij kunnen er ook geen zak van :D :)_[]

En tot zover het Triple D team....:-"

Is maar goed dat we jullie resultaten en werkwijze WEL hebben gezien, dus ik denk dat ik voor iedereen hier wel kan spreken als ik zeg dat jullie geen "poetsers" zijn, maar "detailers":)^

Volkert, heb je misschien wat foto's van je detailingwerk?
Begin nu wel langzamerhand nieuwsgierig te worden van het werk van iemand die 20 jaar lang in autodetailing zit.

Carl
 
stimpy68 zei:
Niet lullig bedoeld, maar ik noem niet iemand snel een autodetailer, zonder de resultaten en werkwijze te hebben gezien. Ik vind dat er 2 categorieën zijn, autopoetsers en autodetailers, een autopoetser is geen autodetailer en vice versa ;)

Ook niet lullig bedoeld. Maar de persoon in kwestie noemt ZICHZELF een detailer, van beroep. Dus GEEN poetser, van beroep .....

Ik zelf poets niet. Ik detail wel, maar niet van beroep ...:D

Leonneke
 
Nu ik de Corvette gezien heb, vind ik wel dat Volkert zich detailer van beroep mag noemen. :)^
Mooie auto, laat mijn liefhebber van Amerikaanse auto's hart wat sneller kloppen.

@ Volkert: Ik kijk nu al uit naar je volgende write-up.

Kees