• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Golf 4 aangepakt

kevin20v

Detailing rookie
19 mei 2008
45
0
Nu de winter z'n beste tijd heeft gehad, begin ik zo langzamerhand weer met het detailen van mijn dagelijkse auto!

Het afgelopen jaar heb ik te weinig tijd gehad om echt goed voor de auto te zorgen, omdat ik dagelijks bezig was met de restauratie van mijn golf 1.
Daarom vond ik dat het weer eens tijd is om er flink tegenaan te gaan!

Zo zag mijn auto er vorig jaar zomer uit:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en voorzover ik het mij kan herinneren heb ik de auto sinds die foto niet meer gepoetst... :klap

Omdat ik nog steeds niet over ben gegaan op machinaal poetsen ben ik de laatste 2 weken maar weer aan de slag gegaan de klei, gele pad'jes met meg's etc. etc.

Na een tegenvaller is er uiteindelijk toch een redelijk resultaat uitgekomen!
Mijn auto had geen swirls en poetskrassen, de wagen is 3 jaar geleden helemaal overnieuw gespoten maar helaas heb ik vandaag wat zooi in m'n washmitt gehad en vandaag na het drogen overal hologrammen....

Na het herstellen gelijk maar even bij een lokale meg's dealer een gloednieuwe washmitt gescoord!! :party:

Het resultaat voor vandaag:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Voor zover ik nu kan zien zijn de hologrammen weer weg, en dat wil ik ook graag zo houden het is echt teveel werk om dat met het handje te blijven doen! Volgende maand dan toch maar een DAP-500 bestellen?? :-"
 
Blinkt weer mooi.

Van een DAP-500 ga je zeker geen spijt van krijgen.
Je kan er zelfs je schoenen mee poetsen :D
 
dankjewel!

Of het nou swirls of hologrammen zijn... Ik heb ze allebei liever niet :grinning: (maar weet vanaf nu wel het verschil) :D

Ze moeten in de mitt gezeten hebben iets anders kan het niet zijn geweest, heb de afspoelmanier van stimpy68?? getest en dat werkt heel goed!
 
Thank you, die DAP 500 heeft tot afgelopen weekend moeten wachten, en dat detailen van Maart 2009 is bij het dak en 1 spatbord gebleven 8-())

Afgelopen vrijdag toch maar een Dap 500 besteld, en zaterdagmorgen toen ik wakker werd stond daar ineens een doos met de machine :D (mooi zo'n snelle verzending!)

Helaas crashte toen de file-server op mijn werk, en aangezien ik dan de verantwoordelijke ben, heb ik deze week al 25 overuren gedraait (ja ik werk ook gewoon nog 40 uur erbij) :slotje

Dus vanavond lekker een beetje therapeutisch detailen met m'n nieuwe dap!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Had geen tijd om meer te doen dan het dak (alweer ja LOL) maar het ging me best goed af! Er zat best nog wat corrosie op de lak, maar dat is nu verleden tijd!
 
Had er zeker al een half jaar NIETS meer aan gedaan, echt te schandalig voor woorden.

Er zaten ook best nog wat poetskrasjes en oxidatie op, beetje jammer! :klap