• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo P13134

Wow, ongelofelijk dat je met de S3 nagenoeg geen resultaat boekte.
Terwijl die het bijvoorbeeld op de harde Audi lakken wel goed doet.

Desalnietemin, vindt ik het een zeer goed eindresultaat.
Vooral gezien het feit dat de lak knetterhard was.

Erg mooi zeg, lekker veel foto's ook, voor een Volvo liefhebber leuk om te lezen!

Wat een hoop werk heb je er in gestoken zeg, mijn Volvo is van 1988 maar zo te zien was de lak zo'n 20 jaar daarvoor ook al knetterend hard.

En ondanks dat een mooi resultaat, zeker als je ziet hoe slecht de lak er uitzag voordat je begon met kleien en polijsten.

Één klein dingetje dan toch, het is Amazon i.p.v. amazone (is een vrouwelijke ruiter) ;-)

Zeer mooi resultaat, zelf ben ik veel met klassiekers bezig en begrijp je frustratie.
Voor een dagelijkse auto is dit een acceptabel resultaat.
Wil je de auto in concours staat brengen zal hij overgespoten moeten worden.
Laat nu daar de schoen wringen, een goede spuitbeurt overstijgt qua kosten de dagwaarde van de auto.
Of er moet een emotionele waarde aan zitten, waardoor je deze kosten voor lief wil nemen.

Zelf zou ik gezien de staat hoe hij was, zeer tevreden zijn!

Mooie wagen, mooi verslag.

Ondanks dat je voor je zelf niet de 100% tevredenheids gevoel hebt vind ik het wel degelijk een knap resultaat!

Pfff wat een klus! Ik kreeg het gewoon benauwd tijdens het lezen. Lijkt me echt frustrerend dat zelfs de zwaartse combinaties geen correctie meer opleveren. Respect voor je geleverde werk
en het behaalde resultaat. Het interieur is wel top geworden! :cool

Inderdaad, respect joh, wat een werk, kreeg het idd ook al warm tijdens het lezen..
Auto is er heel wat jaartjes op vooruit gegaan.