Tja, voor mij is dit een veel mooier aanzicht, zo'n veld vol echte auto's dan de auto's van nu...de auto's van nu (hoe veilig of duur ook) doen me niet zo veel meer...toen mochten auto's bijvoorbeeld nog bumpers hebben welke los van de rest van de body leken, mooie ranke deurstijlen, stoelen die 100 jaar later nog steeds goed zitten en mooie maat/stijl velgen (geen 21"+ en dan nog geen gevulde wielkas), een flinke motor hebben met een ronkende uitlaat, degelijke bouwkwaliteit...heerlijke foto's! Dank hiervoor.
Mij maak je blijer met een veld vol "oude" Volvo's, Saab's, BMW's, Mercedessen, U.S.A., U.K. Merken of zelfs de franse merken (tot 1990 zeg maar) en Dafjes dan een veld vol dure Tesla's, Franse merken na 1990 en alle andere nieuwe, "hippe"-"kekke"-"slimme" auto modellen. Hoe goed, veilig, snel of duur deze auto's ook mogen zijn...MOOI kan ik ze vaak niet vinden...een en al plastic, dashbord vormen die persé "anders" moeten zijn i.p.v. functioneel of in de stijl van de buitenkant) het worden geen posters aan de muur meer zal ik maar zeggen. Is voor iedereen persoonlijk maar mijn liefde voor auto's is tegenwoordig een naar achter geschoven beeld als ik in de straten kijk en ik mis dan het oudere beeld...niks aan te doen, tijden veranderen.