• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70R '98 Saffron

kawazxr

Detailing guru
23 jan 2012
348
120
Zo dat heeft hij keurig gedaan, heel mooi spuitwerk en leuk om te zien welke stappen gemaakt zijn.
Het is en blijft een hele mooie kleur :cool::cool:.

• Leuk
Reactions: Jansen

Nick1407

Detailing guru
9 jul 2017
1.832
158
Averbode
Vakwerk Jan! Ook fijn dat ze de verschillende delen laten matchen met verkleurde aangrenzende panelen. Dit toont dat ze hun vak verstaan en trots zijn op hun geleverd werk!

• Leuk

Martijn1970

Detailing rookie
18 mrt 2021
5
15
En hier nog de foto's van het proces. Er was 1 stukje dusdanig verroest dat dat eruit is gehaald en er is een nieuw stuk ingelast. Omdat ook de volledige bekleding is gedemonteerd is het rammeltje dat erin zat bij het dichtdoen van de klep ook verdwenen! :) Vooralsnog zeer tevreden. Duidelijk vakmensen die weten waar ze het over hebben!
Dat ziet er inderdaad erg strak uit!
kan/mag/wil je vertellen door wie dit werk uitgevoerd is?

• Leuk

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
3.966
193
Utrecht
Bij Autoschade De Greef & Van Logchem (staat ook in 1 van de toegevoegde afbeeldingen)

Note: volgens mij mag ik dit plaatsen, maar als het tegen de forumregels is dan haal ik het uiteraard weg.