Ja dat wel, maar dan? Heb je dan 100%, herkenning? En dan nog, ik denk niet dat je er veel mee haalt in zulke situaties. Enige is dat je tegen de verzekering kan zeggen dat je het op beeld hebt.Omg dat is echt dikke pech hebben!
Tijd voor een camera bij huis en een dashcam in de auto met parkeerstand. Dan heb je de dader waarschijnlijk toch op beeld.
Ja dat wel, maar dan? Heb je dan 100%, herkenning? En dan nog, ik denk niet dat je er veel mee haalt in zulke situaties. Enige is dat je tegen de verzekering kan zeggen dat je het op beeld hebt.
Hopelijk helpt het als je er ooit mee te maken krijgt.@Quincy Dan de beelden op social media zetten en kijken of je de dader kan vinden. Want doorrijden na aanrijding...
Je hebt gelijk, inderdaad alleen schade veroorzaakt door motorvoertuigen (verzekerd of niet, maakt niet uit, zie https://waarborgfonds.vereende.nl/docs/default-source/downloads/wbf_brochure_0518.pdf?sfvrsn=3b8654ee_2). Maakt het des te zuurder.Waarborgfonds is is alleen voor schade aangericht (moet duidelijk aantoonbaar zijn), door verzekerde voertuigen. Ik heb een soortgelijk geval gehad met mijn Volvo, €900 schade door een fietser of dronken voetganger. Kwam dus uit m'n eigen zak.
Dashcam is inderdaad een optie. De auto staat niet voor ons huis, maar expres in een rustigere/bredere straat, waar de kans op dit soort ellende kleiner is. Zal je altijd zien.Omg dat is echt dikke pech hebben!
Tijd voor een camera bij huis en een dashcam in de auto met parkeerstand. Dan heb je de dader waarschijnlijk toch op beeld.
Oh, dat is lekker dan. Ik ga vanmiddag nog wel aangifte doen en deze week een rondje door de buurt maken.Waarborgfonds is is alleen voor schade aangericht (moet duidelijk aantoonbaar zijn), door verzekerde voertuigen. Ik heb een soortgelijk geval gehad met mijn Volvo, €900 schade door een fietser of dronken voetganger. Kwam dus uit m'n eigen zak.