Vandaag weer een stukje gevorderd: kofferklep onder de ruit en het liggende stuk van de achterbumper zijn ook gepolijst. Dat zijn delen die altijd veel te verduren krijgen. De kofferklep natuurlijk doordat veel mensen daar met hun handen aan zitten en de bumper doordat daar nog wel eens wat overheen wordt geschoven. Ik doe dat natuurlijk anders, dus voorlopig zal het in goede staat blijven. Door de vele diepe krassen heeft het best wat tijd gekost en natuurlijk is ook niet alles eruit. Een aantal beschadigingen zijn daarvoor te diep. Gelukkig is het wel enorm opgeknapt! Overigens ook gebruik gemaakt van dat ding van Dope fibers om de deur open te houden. Echt handig!
Wederom niet zo heel veel foto's gemaakt, omdat ik ook het gevoel heb dat het steeds hetzelfde is. Mochten jullie meer foto's willen dan zal ik voor de laatste delen weer wat meer vastleggen.
Hier alvast wat plekjes die er niet uit zijn gegaan (let ook op dat rare puntjes in de lak onder de ruit):
Voor en na
Voor en na. Let vooral op de dofheid net boven afgetapete stuk. Let vooral niet op beschadigingen net onder de ruit
. Lijkt net alsof daar de ruitenwissers overheen is gegaan, maar het zit over de heel breedte, dus dat kan het niet zijn. Het is minder geworden, maar ook niet helemaal weg.
En nog even om te laten zien waarom het nodig is om te finishen met een lichtere combinatie. Ik weet niet of de foto's het goed laten zien, maar in het echt was er een duidelijk verschil in kleur en glans.
Alleen gecompound. Zie de verticale 'haze' door de lichtbron:
Na het finishen:
En nog een foto van een stoffige R:
Nu nog de rest van de achterbumper en achterklep (incl spoiler), de voorbumper, de kleine randjes op de A, B en C-stijlen en onder de stootstrip aan de bestuurderszijde.