• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Jeffry - Volvo

Tempelier1

Detailing rookie
17 jun 2011
8
0
Hallo allemaal,

Na menig uurtjes op jullie forum te hebben vertoeft vond ik het tijd worden om mij even voor te stellen.
Ik ben Jeffry 25 jaar en woonachtig in Apeldoorn.
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een zwarte Volvo S40. Hiervoor reed ik rond in een Golf 4.

Bij toeval op de site van Carlean.nl gekomen en sinds dien ook niet meer weg te slaan :grinning: . Ik kan wel zeggen
dat ik het virus te pakken heb gekregen. Eind vorig jaar een aantal producten gekocht om een aantal stappen vanuit het stappen
plan te kunnen uitvoeren. Inmiddels in het bezit van een aantal producten om handmatig het hele stappen plan uit te kunnen uitvoeren:

Grit Guard - Grit Guard
Meguiars - ScratchX 2.0
Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue
Poorboys World - Professional Polish
Mothers Wax - FX Wheel Cleaner
Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel
Meguiars - Smooth Surface Clay Kit
Meguiars - Gold Class Car Wash
CSF - Delirium Orange Drying Towel
Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Monello - White Polishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
Poorboys World - Bug Squash
Pro Vision - Rain Clear Rain Repellant Liquid

De vele Deluxe Mega Towel niet genoemd wel in bezit :)


Foto van mijn huidige auto: (die net met het stappen plan is behandeld)

IMG_0412.jpg



Gelijk wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om de verschillende mensen (uit verschillende topic's)
te bedanken voor de vele waarde volle informatie! Top!
 
yep , is zeker een mooie volvo , denk ook niet dat je weer terug wil naar een golfje ......
Ik niet iig , en ben blij dat apeldoorn er weer een volvorijder bij heeft :)^ (alhoewel die van mij toch lekker groter is w^^w (V70)
 
Hallo Jeffrey,
Welkom als lid op het forum.
Is idd een nette auto met een leuke kleur :D ,heb mijn zwarte kleur ingeruild voor een metaalgrijs/blauwachtige nu(B66 van renault)

Zie je toch iets minder stof opliggen na 1 dag :-b

Veel plezier met het detailen.
Ga je alles met de hand blijven doen??
Ik heb me reeds een Dap900 aangeschaft(nog maar 1 keer gebruikt en dit vooral om te "testen" )
Heb wel de kosten van een dure padwasher uitgespaard door er zelf 1tje te maken en kan zo nog vele andere produkten kopen.:party:

Groeten Danny
 
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!
Zwart is een mooie kleur voor een auto, maar ik ben er al wel achter dat je er echt alles op ziet.. en begin daar langzaam gek van te worden ;)
Bovenstaande foto is met de hand gedaan, maar ik merkte wel dat ik hier lang niet alle was krassen heb weg gekregen. Misschien in de toekomst een DAP, eigenlijk wil ik graag eerst met eigen ogen bij iemand eens zien wat voor verschil dat maakt :)
 
Welkom,

Is idd een en kleur waar je alles op ziet maar wel een kleur waar je mirakels mee kan doen.
En de DAP is een zalige machine zeker over nadenken want komt goed van pas en ZEKER bij een zwarte wagen.