• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Kitty

Intruderlady

Detailing trainee
3 mei 2009
23
47
Hey!

Ik ben Kitty en rijd in een rode (nu rose) Polo uit 1996. Ja een oud beesie ;)
Mijn autootje ziet er leuk uit, alleen de kleur klopt niet meer. Is echt een ramp.

Verder rijd ik op een zwarte Suzuki Intruder (VS700) uit 1986, die ik al regelmatig moet poetsen.
Heerlijk als ie weer glanzend is.

Hoop hier wat tips te kunnen vinden hoe ik aan de slag moet gaan met de Polo.
Vraag is sowieso of ie nog te redden is, want de lak is echt vreselijk.

Groetjes,
Kitty

Welkom! Leuk om weer een vrouw te zien hier op het forum en ook nog eens een motorrijdster! :-)^

Welkom!
Als je de auto alleen roze is geworden, is er waarschijnlijk nog wel iets van te maken. O.a. master detailers Stimpy68 en Dibbuz hebben enige tijd geleden een roze Citroën ZX tot een rode omgetoverd. Plaatjes zeggen meer dan woorden ;)

Dank jullie wel voor jullie welkom.

Foto plaatsen lukt ff niet, moet ik eerst ff een hostadresje zoeken voor de foto.

Het zal een combi zijn van verweerd zijn en verkeerd gewassen en gepoetst.
De vorgige eigenaar liet de auto wel es poetsen maar zelf deed hij er bar weinig aan.
1 kant van de auto (passagierskant - deur en achterscherm) zijn een keer overnieuw gespoten
omdat die kant in elkaar heeft gelegen.
Ik rijd nu dus rond met een tweekleurige auto. Schaam me rot in dat ding. Vind het al niet eens de moeite waard om hem te wassen.

toch gelukt. :lol

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] dit is mijn dak

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] kras bestuurdersportier

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] stukje motorkap en scherm

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom !

Als je hier een beetje gaat lezen op het forum...gaat het vast kriebelen...en maak jij je doffe lak weer glansend !!:)

Have fun !

Is het nog gelukt met de auto?
Ik heb toevallig eergister een roze/witte 18 jaar oude mazda weer rood gemaakt.

Wat leuk dat je ernaar vraagt en toevallig dat ik vandaag aan het neuzen ben wat aan te schaffen.

Had dus nog niets ondernomen ;-)
Nu wordt het toch wel es tijd om wat met dat rose bakkie te gaan doen. Ziet er niet uit.

Ik wil nu dus wat gaan bestellen om de auto te wassen en weer in orde te krijgen.
Ben een leek wat produkten aangaat, dus tips zijn enorm welkom.

Thnx.

Ik heb zelfs dat als ik in de auto zit, nadat ik een tijdje motorgereden heb, een motorrijder zie dat ik dan m'n hand wil uitsteken, maarja dat zien ze niet haha... is dan echt omschakelen.

Mooi glimmend die intruder. Ik wou dat ik ook de plaats had om mijn CB'tje eens grondig te poetsen, ziet er momenteel niet zo proper uit :-/
Die Polo komt wel in orde, gewoon rondlezen op het forum en als je niet zeker bent dan vraag je maar op ;-)

Thnx:!

De intruder is ook geen probleem met poetsen. Is ook zo leuk om te doen. Dat chroom dat je tegemoet glimt.
Toen ik hem kocht was ie in mindere staat. Goed spul gekocht en poetsen maar :-"

De polo is een compleet ander verhaal. Na het wassen ziet ie er wel redelijk uit. Maar naarmate de dagen verstrijken hoe
dikker de witte waas wordt. 1 deel blijft rood en dat is de bijrijdersdeur. Die heeft in de kreukels gelegen bij de vorige eigenaar.
Af en toe schaam ik me kapot in die bak :schaam. Ze horen me altijd aankomen (dubbele uitlaat, open luchtfilter),
dus mensen kijken dan altijd wat eraan komt en dan zien ze die lak... :lol echt geen gezicht.

Vandaag spullen besteld bij CC. Hopelijk kunnen we aan de gang als het dit weekend mooi weer is en mijn energie het toelaat.
Ga het rustig aanpakken. Paneel voor paneel. Heb geen haast, al doe ik er bij wijze van spreken een week over :-b

Groetjes,
Kitty