• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

RvB

Detailing rookie
1 nov 2010
5
0
Hallo ik zal me even voorstellen mijn naam is rob kom uit gelderland
en sinds kort in het bezit van een zwarte Golf Variant.
Ik ben sinds een paar weken bekend met deze Site.
Heb al het eea besteld bij CC.
Shampoo PB
Prof. Polish PB
Black Hole PB
EXP PB
en de diverse doeken en pads
Afgelopen weekend de auto compleet gewassen.
Daarna helaas alleen het dak, de achterklep en bumper kunnen polishen,voeden en in de sealant kunnen zetten.
Nu mijn vraag: volgens het stappenplan van Dibbuz moest de black hole met de rode handpad
en de sealant met de gouden pad, ik heb het andersom gedaan. Pads zijn van Monello
maakt dit nu veel verschil voor het eindresultaat.

MVG Rob
 
Welkom,

Zo'n verwisseling is geen probleem, jij bent nu ervaringsdeskundige voor deze combinatie.
Lullige vraag, maar wat vind je er zelf van :weetniet
Ik denk zelf dat de doek waarmee je uitwrijft meer verschil maakt.

Veel plezier met proberen.

Hans
 
Redcat, bedankt voor je snelle reactie. Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn auto z'on behandeling gaf.
Ik dacht dat wanneer je met de gouden pad eindigt, misschien nog meer glans zou krijgen.
Het eindresultaat was nu al een mooi spiegelglad glanzend dak waarover ik de MF doek(deluxe mega towel)van voor naar achter kon laten glijden.

Rob