• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

FreeLeo

Detailing trainee
17 jan 2023
10
35
Hallo beste detailers,

Na een aantal weken veel te hebben gelezen op dit forum de keuze gemaakt om ook maar eens een account aan te maken. Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren, maar ik wil ook graag betrouwbaar rijden. Sinds de zomer ben ik de eigenaar van een Toyota Yaris TS. Ik ben extreem zuinig op m'n wagen, soms tot ergernis van mijn vriendin :yum. De Yaris is m'n daily en ik rijd ~35-40k per jaar. Maandelijks wordt hij gewassen, maar tot dusver nog nooit verder gegaan dan wash + dry. Het lijkt me erg leuk om verder te gaan met clay, polish, wax etc. maar de verschillende producten, apparaten en termen is overweldigend.

Tot slot nog een aantal foto's:

1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Welkom, mooie auto, glanst al mooi.
En veel plezier op het forum!
En wat betreft je vriendin, klagen over aandacht voor auto of wat je nu wel weer niet gekocht hebt wordt alleen maar erger. Detaillen werkt toch verslavend ;)
 
Welkom!

Leuke en betrouwbare wagentjes.
Zie ik het goed, lijken ze koplampjes aan de bovenzijde wat doffig?
 
@GeBas Klopt! Dat heeft voor nu ook prio. Voordat ik daaraan begin, eerst maar eens verder verdiepen in hoe en wat precies.
 
Auto ziet er inderdaad netjes uit voor de leeftijd, maar de koplampen waren mij ook opgevallen. Wat de koplampen betreft, volgens mij heeft nicknameless daar ook een topic aan gewijd hoe je dat aan kunt pakken. Linkje
 
Welkom en veel leesplezier (maar dat had je al eventjes ;)), hij staat er keurig bij met mooi velgen.
 
1x per maand is bij mij alleen in de wintermaanden.
In de zomermaanden ben ik soms wel dagelijks bezig om dingen te doen.
Dus je valt reuze mee. :)

Welkom!