• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vuil afstotende bescherming

@Quantoxx . Ja, niet meer dan de reguliere voorwas en wasbeurten. En bijvoorveeld ff nalopen met S&W.

Auto staat onder de carport, wat een klein voordeel is.
 
@Quantoxx
Zal cancoat een jaar mee gaan ?
Auto,s staan binnen in de winter.
Er word max 12d km per gereden.
1x in de maand gewassen.
 
@jelle - Wat ik begrijp uit de teksten en verhalen begrijp is dat de CanCoat voldoet aan jouw wensen van standtijd en je kan er meerdere auto's mee doen. :D

De CanCoat heeft zich al bewezen. Daarbij kun je zelfs een wax zijn standtijd flink verlengen als je hem tijdens een wasbeurt boost met een ander product. Dus ik denk dat als je de CanCoat goed blijft boosten, dat je er lang plezier van hebt.

Je moet voor jezelf af gaan wegen of je voor een bepaald budget één auto bijv. een coating wilt geven en daarmee een lange standtijd wilt halen, of dat je kiest voor iets als CanCoat en meerdere auto's kan doen. (Of vaker één auto)
 
@Quantoxx hier kan ik wat mee en ga ik wat mee doen.

Het word de cancoat.

Zit nu nog met 2 vragen.

1.Hoe het beste de cancoat bewaren na gebruik ?
2.De complete kit of de losse cancoat aanschaffen ?
Ik heb namelijk al prep.
En eventueel mf doeken ( gebruik nijn verschillende mf doeken nu ook voor maar 1 doel )
De doeken in het pakket heb ik al
 
Als jouw wagen binnen staat en slechts eens in de maand gewassen wordt gaat de cancoat makkelijk 1 jaar mee.
 
Jongens, even een vraagje.
Als de termijn van Cancoat erop zit en je een nieuwe laag moet voorzien, moet je dan gaan polieren om de huide laag Cancoat te verwijderen?
Of kan clayen en daarna cleanen ook?
 
Laatst bewerkt:
Kleien en cleanen (paint cleaner) is qua voorbereiding voldoende.

Het is alleen dat mensen graag de lak willen corrigeren voor dat ze de coating aanbrengen.

Een wax wil nog wel eens verbloemen, en een coating doet dat zeker niet. Daarom wil men de lak graag strak hebben voor ze een coating met een lange standtijd aanbrengen.
 
  • Leuk
Reactions: Sequel77
Ok, bedankt Zluytr.
Dan ga ik toch overschakelen van mijn idee en CanCoat gebruiken ipv Collinite 476S.
Als ik de beelden bekijk hoe je het moet aanbrengen gaat dit me nog wel lukken.
En misschien ook wel direct een 2de laag erover.