• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Om even ontopic te blijven!

Vanwege de super service!
Ben mijn steeksleutel kwijt geraakt van de backingplate, dus maar even telefoontje gepleegd of ze die los hebben en krijg hem mee gestuurd met mijn bestelling!


Dat is nou eens service! :)^
 
Ik bestel niet zo gek veel bij Carclean maar soms heb je gewoon wat nodig.
Afgelopen week wat spullen besteld zoals shampoo en foam.
Het was weer TOP geregeld door de mensen van Carclean.
Bedankt voor de leuke attentie erbij.
:cool:
 
Omdat de service SUPER is :cool: :cool: :cool:

Ik heb vrijdag-avond rond 16u00 een bestelling geplaatst, tot mijn verbazing op zaterdag-ochtend ; :party: Pakketje aan de deur van PostNl...

Moet ik wel zeggen, had nog niets gestort op de rekening van CC , dus vind het vertrouwen wel groot in de klanten.

in ieder geval bedankt voor alles CC en natuurlijk voor het :kado :party:

Grtz

Stephan
 
Vanwege het cadeautje wat er altijd bij zit natuurlijk! rofl

Wordt er hierbij gekeken naar de Wishlist van degene die bestelt ofzo? :-"
 
- Snelle aflevering
- Goede hulp in geval van fouten (of andere gekke internetdingen)
- Mooooooie WK bal voor onze hond er bij :D:D
 
Carclean, bedankt voor de Monello spons bij m'n eerste bestelling. Ik denk dat de volgende bestelling niet al te lang op zich laat wachten haha.
 
Omdat zelfs een pakje die zonder huisnummer verstuurd wordt naar Frankrijk gewoon 3 dagen later probleemloos aankomt!
 
vanwege de snelle service, 2 dagen later bestelling afgeleverd
het cadeautje dat er bij de bestelling steekt
de vele adviezen die je vindt hier op het forum.

Doe zo voort jongens..............
 
Vanwege de goede en snelle service! er was iets mis met mn DAP, dus gebeld en kon meteen naar HQ cc.nl komen.
Een gezellig babbeltje, bakkie koffie en DAP weer in orde!
 
Dan wil ik ook hier mijn steentje bijdragen.
Op persoonlijke mails richting CarClean kreeg ik snel en gericht antwoord...duidelijk en informatief
Rekening van produkten die ik besteld heb was overzichtelijk, accuraat en helder
Produkten die ik besteld heb, werden snel en zonder verzendkosten (boven bepaald bedrag) verstuurd
Bij genoemde bestelling (mijn eerste "echte"na een droogdoek eerder), zat gratis een set van 3 microvezeldoekjes (Monello).

Ik merk de gedrevenheid/passie/kennis/correctheid en nauwkeurigheid bij CarClean. Iets wat veel bedrijven tegenwoordig NIET hebben.
CarClean merci beaucoup! Jullie hebben er een klant bij! Ik hoop eens langs te kunnen komen (ofschoon ongeveer 200 km hier vandaan).
 
Vandaag een heerlijk pakketje mogen ontvangen van Carclean.ln
perfect verpakt en compleet en een zeer welkom extraatje erbij
nog zeer bedankt hiervoor

groet kees
 
Vandaag komt mijn eerste bestelling bij Carclean.com aan. Ik ben eens benieuwd welk extratje ik in de box ga terugvinden
 
Voor mij zat er niks bij.
Zelfs geen staaltjes, zucht. Wel een afknapper, als nieuwe klant is dit niet echt aangenaam als je leest wat hier zoal als cadeau aangeboden geweest is. :(
 
Cadeautjes staan vaak parrallel aan je totaalbedrag van die bestelling.Bij een bestelling van 25,00 bv zal niets zitten.
Ook bestellingen met aleen maar aanbiedingsartikelen zal niets extra zitten,CC moet er ook nog wat op verdienen he...