• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wanneer is de volgende Dol Dwaze Dodo Dinsdag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deathchant

Detailing rookie
20 dec 2011
7
0
mag ik vragen wanneer er weer een doldwazedododinsdag komt? Deze was op 20 december, maar ik had toen geen geld vanwege kerstcadeau's e.d. Dus ik dacht: laat ik de dinsdag erna wat bestellen, maar bleek het alleen op die dag te zijn....
 
Stuur een mailtje naar informatie@Carclean.com dan heb je denk ik eerder antwoordt.

Succes
 
Deathchant zei:
mag ik vragen wanneer er weer een doldwazedododinsdag komt? Deze was op 20 december, maar ik had toen geen geld vanwege kerstcadeau's e.d. Dus ik dacht: laat ik de dinsdag erna wat bestellen, maar bleek het alleen op die dag te zijn....


Hoewel het niet in dit topic thuishoort (en wellicht ook niet op het forum zoals Addy al had opgemerkt), hoef je er de komende maanden niet op te rekenen dat er nog zo'n actiedag komt. In de afgelopen jaren is de Dodo Dag altijd in november of december gehouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.