• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbeurt 500 Abarth en Coupè

Martijn16VT

Detailing rookie
15 dec 2009
22
0
Vanmiddag samen met een vriend van mij even al het pekel van de auto's gewassen.
Het was te koud om te waxen, maar dat geeft niet, beide auto's staan nog in een verse laag NXT of Mothers reflections.

Jammer genoeg geen vóór foto's gemaakt. Ook scheen de zon niet, en is de gehele omgeving wit van de sneeuw. In het echt zag het er dus nog wat beter uit:-)^ :

Coupeenabarthfront.webp

Coupeenabarthrear.webp

Coupeenabarthrightfront.webp

abarthside.webp

coupefront.webp

én de coupe weer onder de hoes, en straks onder de carport.
Coupehoes.webp

Jammer genoeg niet zulke fantastische close-ups.

Materiaal:

Meguiars Gold Class Shampoo
Mother's Sheepskin washmitt
Poorboy's drying waffle weave waffer

ik heb ook zin om auto te wassen maar zie het niet zo zitten om nu met de tuinslang in de weer te gaan.

Hij kan daarna wel lekker warm in de garage staan dus het is wel verleidelijk.........

Ik laat m lekker vies, wax is er denk ik inmiddels wel af. Waxen gaat niet ivm de kou en ik laat m liever vies dan dat ik de auto door de wasstraat haal. Misschien vanavond nog even langs de wasbox maar ik vrees dat hij gewoon vies blijft.

Het was gisteren +1 graden toen ik de auto ging wassen, maar doordat de zon scheen tijdens het wassen heb ik het geeneens koud gehad (tshirt+sweater)

Hij staat nu onder de hoes, onder de carport. De Lancia is het dagelijkse beestje, de coupe is voor de lol, en met dit weer is er weinig lol te behalen op de wegen!

Weinig lol?

vanmiddag nog met een 500 1.2 dualogic (dus alleen pookje vooruit-achteruit) op pad geweest. Handremmetje erbij op parkeerplaats en je voelt je net een rallyrijder :roll