• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete Drying Towel?

Hier ook al een hele tijd de PB doek(en) in gebruik (ik heb er 2 maar 1 ervan zit nog in de verpakking...:grinning: ) verder voor de deursponningen 2 Meg's water magnets (waarvan ik er ook steeds maar 1 nodig heb :grinning: ) voor de velgen gebruik ik een soort watermagnet-kloon in kleiner formaat (ooit eens in Halfords gekocht)
 
B-Real zei:
Ik ben opzoek naar een nieuwe droogdoek en kwam in dit topic uit.

Echter kan ik de Chemical Guys Miracle Dryer niet meer in de shop vinden. Eigenlijk het hele merk niet meer...
Is hier een reden voor, heeft het een andere naam etc.?

Ik heb er ook op gezocht maar kan hem ook niet vinden, het zou de meestgebruikte moeten zijn en die kan je dan niet vinden.
 
Het kan zijn dat je het in andere topics hebt gemist: Chemical Guys is uit het Carclean assortiment en gaat ook niet terugkomen.
In de webshop zijn genoeg goede alternatieven. Straks komt Carclean ook met zijn eigen droogdoek.
 
De delerium droogdoek is ook mijn favoriet. Ik heb er inmiddels 4.
2 voor de auto en 2 voor de klusjes in huis(ramen lappen,douche,laminaat etc.)

Ik heb ook nog de watermagnet van Meguiars en de PB droogdoek, maar na de aanschaf van de Delirium doeken zijn deze gedegradeerd tot velgen en sponningen doekjes.
 
Heb zelf ook 2 stuks van de CSF Delirium Orange Drying Towel en vind ze zalig, de auto is op 30seconden droog. Echt geweldig om mee te werken :)^
 
De CSF Delirium Orange Drying Towel.
Vandaag voor het eerst mee gewerkt (hiervoor de Waffle Weave) maar deze doek is toch echt HEEL veel fijner.
Auto nog nooit zo snel droog gekregen met zo'n resultaat.
Machtige doek kan niet anders zeggen.
 
Camplo zei:
De CSF Delirium Orange Drying Towel.
Vandaag voor het eerst mee gewerkt (hiervoor de Waffle Weave) maar deze doek is toch echt HEEL veel fijner.
Auto nog nooit zo snel droog gekregen met zo'n resultaat.
Machtige doek kan niet anders zeggen.
:ja Heb de delerium laatst ook binnengekregen en de waffel wave is toch verbannen naar de velgen :-"