Ik heb enkele maanden geleden per ongeluk op de BTBM gestemd: wou doorklikken naar carclean maar onoplettend niet op de link in de eerste post maar op het stemformulier geklikt.
Dat was dan een stem meer voor de BTBM van iemand die deze nog nooit had gebruikt
Tot dan gebruikte ik enkel Gold Glass. Ik vindt het een heerlijke champoo, zacht, schuimt mooi en veel glans.
Enkele weken geleden een staaltje Ultimate W&W (dankjewel Carclean) gebruikt, en die vond ik nog beter glanzen. Volgende aankoop zou dus de ultimate worden.
Maar toen kwam de verjaardagsactie van Carclean: 7,50 € voor 250 ml BTBM. Uit nieuwsgierigheid toch maar besteld en gisterenochtend Der Dicke ermee gewassen.
Vreemd om slechts 10ml in een hele emmer te doen, maar het schuimde flink en waste lekker.
Afdrogen leek wat minder te lukken, ik moest er 2x met m'n Mothers droogdoek overheen. lag er mss aan dat het vroeg in de ochtend was, de andere auto's in de straat stonden nog onder de dauw.
En de glans vond ik wat tegenvallen. Het "Bling!"-effect van beide Meg's ontbrak. Tegenvaller dus, maar goed, we hadden het eens geprobeerd.
Auto in de garage gezet. Pas na de middag weer uitgehaald om boodschappen te doen.
Nadat ik was uitgestapt op de parking van de Colruyt, in volle zon: 8-()) 8-()) 8-()) : wat een ongelooflijk mooie, volle, diepe, wat satijnachtige glans op m'n zwarte metalic lak!
Post factum dus alsnog een terechte stem. Vanaf nu enkel nog BTBM!