aron225 zei:the bone voor mij!
de greep van de vertrouwde spons, en de veiligheid van een washmit!
ik vind het een heerlijk ding, en zou echt niet anders willen.
heb zelf diverse chenille washmitts gehad.. maar de greep van een spons vind ik heerlijk..
mk-us zei:Blijf het een apart gegeven vinden dat Meg's nog steeds met kop en schouders bovenaan staat !
Als iemand Meg's roept dan gaan bij velen de nekharen overeind, worden de vingers gestrekt en komt er een reply met:"goed spul, maar net zo goed als Merk X wat goedkoper of soms wel beter is" .
Guest007 zei:er zijn nog meer topics die van mij een sticky waard zijn, meestal de polls zoals favoriete shampoo, favoriete droogdoek en deze.
Geen idee of het op mijn stukje sloeg ( wel / niet, doet niet ter zake ), maar wil even kwijt dat ik het niet als zijnde flamen bedoelde of dat er door andere geflamed wordt.stimpy68 zei:....Voor wat betreft Meg's en het flamen...
Ik ook en ik vind het spijtig dat die er niet tussen staat en dat ze niet zo makkelijk te vinden zijn.stijntjeraes zei:Tot nu toe de schmitt van the edge
paulb zei:Ik gebruik de laatse tijd steeds vaker de Mitt van de Action. Slaat vuil goed op en laat deze bij het spelen weer makkelijk los.
Mitt kost bijna niets en werkt goed.