• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

aankomende donderdag een donkerblauwe mercedes s350 poetsen voor de bruiloft zaterdag van zijn dochter
en miss in deze week nog een astra vande club ;)

Binnen een goeie maand mag ik mijn eerste grote klus doen. Dan mag ik een Mercedes CLK (enkele jaren oud) onder handen nemen van de vader van mijn vriendin. De wagen is op de typische manier onderhouden, eigenaar denkt zijn beestje te vertroetelen, maar doet eigenlijk meer mis dan goed... Ach ja, uit respect ga ik niet in discussie met de man, maar dat houdt me niet tegen om mijn uiterste best te gaan doen om hem eens achterover te laten vallen van het (hopelijk goede) resultaat. :)
Ik kijk er in ieder geval naar uit en ik ga proberen er een uitgebreid verslag van te maken! (Nu ga ik enkel eens navragen of die Mercedes keramische lak heeft of niet ;-p)

Morgen een VW mk1 cabrio, dinsdag een mk3 cabrio, de vrijdag erna weer een mk1 cabrio.
Zal wel aan het weer liggen denk ik :lol

Morgen een zwarte Porsche Cayenne. Ik weet dus hoe ik morgen mijn ganse dag zal doorbrengen.
Sebiet bedje in om er morgen fris aan te beginnen.

De groeten
Polywax (Koen)

dit weekend een begin maken met een golfje2 van 92 met 45000 km er op auto was ooit blauw maar nu grijs zo dof is ie
is er nog 1 zonder blanke lak auto krijgt een volledige detail job van binnen en buiten
gaat ongeveer 3 dagen werk in zitten in deze als ik er aan denk zal ik er eens fotos van maken maar ik ver geet dat altijd
:lol

Laatste week van juli:

Compleet, inclusief oplegger.

Meer foto's:
Wordt een hele lange revieuw, en een mega show off:love