• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

een honda civic over een weekje geloof ik:-"
2007 1.8 sport.

heeft tegen een andere (gele) auto aan gezeten aan de zijkant..

heeft 2 plekjes die door de blanke lak heen zijn..

dat word opvullen en wetsanden.. (kleine plekjes, vandaar zocht ik die micro pad's)

verder is de auto er voor een full detail..

van binnen netjes, van buiten vrij veel swirls, maar er rijden ergere

Morgen ga ik beginnen met mijn eigen barchetta voor een full detail. Binnenkort een VW golf I cabrio en een Volvo 240

Een Mitsubishi Space Star. Heb deze wagen al eens gedaan met de hand met Deep Crystal step 1, 2 en gold class wax.

Nu zijn dan echt de vele krassen en swirls aan de beurt

th_96115_9a_Zijkant-rechts-na_122_519lo.webp

Dit is de "Patient" Een jaar geleden na een handmatige sessie

Nou het gaat voor mij dan ook eindelijk gebeuren....:) Komend weekend ga ik met mijn gisteren door DHL bezorgde spullen mijn eerste projectje doen. Jaja, Carclean.com goes Austria!:jippie

Wat staat mij te wachten? Een bedrijfsbus, ofwel een witte Ford Transit van een jaar oud met inmiddels al 117.000 km op de klok.
Ben er afgelopen weekend al mee bezig geweest en heb toen het interieur (lees cabine) met de extractor onder handen genomen.
Ik had al veel gezien, maar dit was echt goor. alles plakte, was zwart, geel van rookaanslag etc.

De bus wordt hoofdzakelijk gebruikt voor nachtelijke leveringen van tijdschriften en paketten. De eigenaar vond het wel meevallen hoe vuil het was..... "s nachts merk je daar niks van zei hij. Totdat ik dus de helft van de bestuurdersstoel gedaan had en aan hem liet zien. Nu mag dus het gehele voertuig...:-d

Komend weekend dus het exterieur. Lekkere grote vlakken en zover ik heb kunnen bekijken voornamelijk lichte swirls met hier en daar wat kleinere krasjes. Ideaal om eens mijn nieuwe DAP op te ontmaagden. Uiteraard zal ik fotos maken en deze in de show off sectie plaatsen.

Wish me luck!:-p

Servus, Ivo.

zaterdag 29-8:
Een Toyota RAV4, hier gaan we met 4 festoolmachine's op aan de slag.
Enkele forumleden maken de reis naar Budel-Dorplein.
Ik heb er zin an!!

Deze week opdracht gekregen voor twee voertuigen:

1) Een Chevrolet Trans Sport officieel in de kleur blauw, maar volgens de eigenaresse is hij al het hele jaar grijs en is een behandeling hard nodig.. (zelf heb ik hem nog niet gezien)
2) Een verkoopwagen (van een marktpoelier) van 7 meter lang, 2 meter hoog en 1 meter breed (/smal). 10 jaar oud en nooit in de wax gezet, alleen maar gewassen. In eerste instantie alleen de buitenkant.

Binnenkort een Subaru Impreza GT Turbo,
samen met Thijs de E30,
en over een tijdje samen met Niels aan de Altea waarschijnlijk :-b

Daarna samen de Transporter, Ivo?

Bij mij zijn binnenkort weer aan de beurt.
* De Altea XL (met of zonder Ivo)
* Chevrolet Kalos
* Opel Corsa
* Toyota Corolla Verso

Misschien waag ik me ook weer een keer aan de EX-PTT Peugeot Partner (kijken of ik hem deze keer langer groen kan houden)