• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Als het weer een beetje beter wordt staan de volgende projecten te wachten:

Motoren: Honda Goldwing, 4x BMW, en een kawasaki
Auto's: Volvo S80, VW Passat, Peugeot 106, Nissan Maxima, Smart for Two, 2x Seat Leon en een BMW 3 serie.
Verder wordt er nog een of twee oldtimers verwacht, en alles wat er spontaan nog bij komt.

Me eigen auto,Nissan 100nx(zwart)
En een Honda CRX V-Tec(zwart)

De honda wordt niet flink me best doen,de laatste keer zijn alle stappen behalve polijsten in 3 uur gedaan8-()) Dat hoor nie:lol

Nu alleen een warme plek vinden,of wachten.Maar geduld....:-b

Ik ga van het weekend es mijn nieuwe Megane een grote beurt geven! Is echt nodig zeg, de lak voelt aan als schuurpapier... :lol

Word eind Februari geleverd:
Renault_Megane_RS_17.webp

Heb voor die beste man afgelopen zomer ook een Clio sport gedaan,hij was zo tevreden dat hij de auto nu onbehandeld van de dealer laat komen,en het mij laat doen.

Dealer-Bartr123 0-1:jippie

Komende tijd staat er echt heel erg veel moois op het programma, voorbereidingen zijn in volle gang, vrije dagen aan het inplannen, spullen uitzoeken, etc etc.
Wil er nog niet teveel van de verklappen, maar het zijn een paar zeer bijzondere voertuigen. Detailverslagen volgen vanzelf ,^^