• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Kost veel tijd om iedere keer je bumpers op te rapen bij elke drempel deze golf ligt 8 cm lager dan een normale golf:-"

De reden hiervan is dat Den Haag vergeven is van de verkeersdrempels a la categorie Mount Everest :no

Dit is al een wat oudere foto. Er zijn al wat dingen veranderd zoals een verlengde motorkap, embleemloze grille enz.

Ik hoop volgend weekend het exterieur van mijn auto te kunnen doen zodat ze klaar is om met kapje open te kunnen rijden.

Melluk zei:
Kost veel tijd om iedere keer je bumpers op te rapen bij elke drempel deze golf ligt 8 cm lager dan een normale golf:-"

Een Cm of 4 geloof ik wel , maar 8 lijkt me niet , tenminste zoals ie op de foto staat niet ..

Groene Citroën Berlingo wordt morgenavond gebracht...
In zo'n prachtige knalgroene kleur.
Hier gaan we wel even een mooi stukje resultaat neer zetten denk ik.
Het komt natuurlijk in de show off!

Groetjes Martijn.

Nog in de planning:
- een rode(ondertussen "roze") corrado G60 uit 1992
- een Saab 9-3 uit 2002
- een Chevrolet Matiz uit 2007
- een VW polo uit 1997 en als ik dan nog zin en tijd heb mijn eigen S$

mijn eigen PT is onderhand weer aan de beurt...
ik hoop volgende week eerst de binnenkant te kunnen doen, zie topic "lek"
en daarna zijn alle swirls van voor de carclean- en dap periode aan de beurt...

ik ben nog op zoek naar een goede wax, ik denk aan de autoglym HD wax omdat ik ook de extra gloss protection heb.

ik lees echter nergens ervaringen van deze wax

Een Ford Mondeo aanstaande zondag. Vorige week nog de Hyundai Tuscon de gedaan van zijn vader. Nu is de Mondeo van de zoon aan de beurt. :ja

De Seat Ibiza van moeders een full detail geven.

Deze heeft 14-02-2010 voor het laatst zijn wasbeurt gehad. De vorige keer daarvoor was in November 2009, toen heeft ie voor het laatst een waxlaag van Wolfgang Fuzion gehad ...

:schaam :)_[]

Vandaag staat mijn eerste complete Detail op de planning:

De Mercedes Benz A170 CDI van mijn Pa. 12 jaar oud en nog nooit echt goed wassen. Alleen een sopje en en sponsje.
Verder zitten er de MB veel diepe krassen en steenslagen. Die gaan er helaas niet uit vandaag, maar veder ga ik er een nette wagen van proberen te maken.

Gisteravond begonnen aan een ongelooflijke lap staal....
Toyota Land Cruiser (2003/2004?)
Ding heeft altijd onder een boom gestaan volgens mij.... Kleien was echt HARD nodig..!
vandaag werken, morge weer verder....

Zaterdag mag ik een Volvo c70 doen.

Ik wilde hier nog wat over vragen, de bekleding is half leer half alcantara.

Misschien geef ik het antwoord al op mijn vragen, maar het leer moet je het product aanbrengen met een gele of een mf pad? Zowel voor het reinigen als conditioneren......

Hoe moet ik het alcantara schoon krijgen? Met lauw water en een doekje deppen of? Of zal ik er apc door het water doen?

Komende week

-Nieuw uit de showroom Audi A6 Wit station 8-o
-Nieuw uit de showroom Audi A3 metalic rood station
-En mijn eigen gecleaned polo 6N 8d

Toekomst

-Passat R36 8-o met alcantara stoelen met vlekken, kan ik daar met de extractor overheen ??

Groeten Coen