• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Mg- ZT

2001-mg-zt-4_1280x0w.webp

Yamaha R6

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

morgen en zaterdag een Suzuki Swift
morgen voor de middag een Lupo'tje (alleen even lijmresten verwijderen waar de stootstrips hebben gezeten)
en over een weekje of 2 een Zwarte Lupo GTI (zijn er maar +/-25 van in Nederland :jippie)

Geen stoere BMW, Mercedes of Audi, maar een klein zilvergrijs Hyundai Excel gevalletje.
Van een oom van mij die deze wagen gebruikt als rijdende bouwkeet. De wagen ziet er nu in elk geval niet uit.
Vuil en met de nodige beschadigingen. Eens kijken of er nog wat van te maken is.

Aankomend weekend ga ik een Hummer H1 onder handen nemen samen met mijn broer. Auto word gebruikt als huurauto en ziet er op dit moment niet uit. Voordeel is wel dat de lak boter en dan ook boterzacht is.

Ik weet wel zeker dat het bij deze auto een voordeel is. Smeert lekker mooi uit en het gaat om de correctie voor dit moment. Hoe het er over een maand uitziet maakt de eigenaar niet uit.

ik had t meer over strepen in de lak trekken met uitpoesten van polish/wax e.d.
ik zou in elk geval ff goed controleren tussendoor met brinkmann/zonlicht als t ff kan...!

Het is een Beige legerkleur dus ik denk dat er weinig zichtbaar zal zijn. Anders zien we wel wat de Sungun voor defecten aangeeft.

zondag waarschijnlijk een bravo een snelle beurt geven voor de Fiat-meeting bij MCC maandag. M'n eigen wordt ook nog even bijgewerkt natuurlijk.

zaterdag en zondag de mini van m'n vriendin een full detail geven!

wordt een uitdaging.. en natuurlijk fotooooo's ,^^

Maandag is nog steeds vrij, poetsen dan maar??
Eens even kijken welke beschikbaar is van het potentieel:
Opel Omega, Mercedes A klasse, Peugeot 307, Toyota Auris

RST-Smurf zei:
In de planning staan :

-BMW 5 serie van 2007
-Audi TT van 2006
-Zilver grijze Mustang van 2002 ( staat voor juni gepland )
-Zwarte Fiesta van 2005 ( na de vakantie )
- en een Ford Granada Sedan

Dus we hebben nog wat te doen:jippie

De Beemer ingepland voor vrydag de 4de:jippie :jippie