• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Morgen een Audi S8 uit denk ik 2007. :jippie

Ik denk dat ik er een show off van maak:ja , alleen de auto is nog in hele goede staat.

Mijn nieuwe Nissan Qashqai 2.0 2wd CVT Connect Edition. Maar die krijg ik pas op 19 juni.
Dit wordt mijn nieuwe poetsklus voor de komende pakweg 4 jaar :jippie ! De dealer gaat hem natuurlijk één keer poetsen om hem keurig af te leveren....Ik hoop wel dat ze hem eerst GRONDIG gaan wassen. Hij is namelijk vreselijk vies door transport en opslag. Ook onze rode Daihatsu Cuore (met uni-lak) blijft natuurlijk altijd een uitdaging!

Fouke zei:
Mijn nieuwe Nissan Qashqai 2.0 2wd CVT Connect Edition. Maar die krijg ik pas op 19 juni.
it wordt mijn nieuwe poetsklus voor de komende pakweg 4 jaar :jippie ! De dealer gaat hem natuurlijk één keer poetsen om hem keurig af te leveren....Ik hoop wel dat ze hem eerst GRONDIG gaan wassen. Hij is namelijk vreselijk vies door transport en opslag. Ook onze rode Daihatsu Cuore (met uni-lak) blijft natuurlijk altijd een uitdaging!
Mooie bak man! We hebben er gisteren in proefgereden (QQ+2 2.0 Tekna), wat rijdt dat goed zeg! Alleen me pa vind hem iets te prijzig....

Maar om ontopic te blijven, mijn nieuwe poetsklus gaat een rode (niet verweerd) VW polo uit 1999 worden. Deze is van mijn achter tante welke niet meer mag auto rijden vanwege haar leeftijd (tegen de 90..)

Nu mag ik een DAP, leuke wax en nog wat spul aanschaffen om de auto tip top te maken en hem daarna te verkopen, de aanschafkosten van de alle spullen mag ik dan weer van het bedrag van de verkoop afhalen. Ideaal! :)

Binnenkort meer in de show-off, of mijn projecten. Even kijken waar ik het topic neergooi.

Vrijdag de Kever, zodat ie netjes op Budel te bewonderen is.
Gezien de tijd zal het wel een AIO worden ;)

Voor zaterdag staat deze Ford Granada op de planning ( tydens een weekendtreffen ) :

DSCN1080.webp

DSCN1079.webp

Vandaag is er een witte Suzuki Vitara bij me voor de deur gezet.
Moet een full-detail krijgen, wagen is er aardig slecht aan toe (totaal geen glans meer).

Kan het op mijn gemak doen en tussen eventueel andere wagens door.
Vitara wordt pas over 2 weken opgehaald.................eigenaar is met vakantie.......

Verder staan er op korte termijn een Volvo C70 en VW Fox in de agenda voor een full detail.
Morgen hoor ik meer over een Peugeot 407 voor een full detail.

Greetz Rob aka Vadebo

Binnenkort een Opel Omega, na te horen gekregen dat ie bij inruil nog 500 euro opleverde
moest ie toch maar eens wat opgeknapt worden...

Van het weekend een VW kever van '63 dacht ik.
Nog altijd de eerste lak,een licht-blauwe.
Heeft deze dan ook de bekende harde VAG-lak?