• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Azibi Style zei:
Van het weekend een VW kever van '63 dacht ik.
Nog altijd de eerste lak,een licht-blauwe.
Heeft deze dan ook de bekende harde VAG-lak?
Dat is een oldtimer denk dat de lak vrij zacht is :rules

morgenochtend ga ik beginnen aan mijn aller eerste poetsklus met mijn starterskit wat ik deze week binnen heb gekregen

zal kijken of ik morgen foto's kan posten ,^^

Eind Juli, begin Augustus zijn deze 2 knakkers aan de beurt.

vrachtwagens.webp

Ik, Dibbuz en Bartr123 gaan hierop los :lol

Zoals altijd: de A2 en 80! Geen autoliefhebbers onder mijn collega's. MIjn kameraden wel, maar die vinden het weer overdreven zoals ik het doe. Een auto is om te rijden en niet om te poetsen om een collega te quoten.

nicknameless zei:
We hebben genoeg steigers tot 10 meter werkhoogte in het centraal magazijn op voorraad staan. :-d
En we hebben, indien nodig, ook vorkheftrucks tot onze beschikking.

Ik ben super benieuwd naar het resultaat! Over je kunde twijfel ik niet :-"

Succes met zo een klus, zal vast wel weer een leuke show off worden.

Ik mag zelf morgen een Toyota Land Cruiser doen, vorige week had ik er al een gedaan en morgen ga ik exact dezelfde van zijn broer doen.

Nog ongeveer 320 vrachtwagenvelgen (hoogglans alluminium) te gaan, inclusief banden zwartmaken.
Daarnaast nog zo'n 15 achter + voorkanten van de tankopleggers.

Als dat werk op is, nog wel wat alluminium kisten / bumpers e.d.

Helaas, lukt niet voor zonsondergang

Ik mag morgen de nieuwe auto van mijn vader gaan doen.
Een BMW 530D Touring van 2005

Ik ben benieuwd hoe strak we hem gaan krijgen.
DSC02265.webp

DSC02268.webp

Ja echt wel! wat een fijne stoelen:love

Inmiddels is hij helemaal gepoetst:P vanavond komt er nog een topic hoe die er nu uitziet;-)

Komende week 2x een gloednieuwe Citroen C1.Om hem afleveringsschoon te maken.En dit soort klusjes ga ik vaker krijgen de komende tyd , zo`n 2 tot 4 per week8-)

Vandaag mijn 146 al eens flink onder handen genomen om wat nieuwe producten te testen. Nu staat hij te wachten op de grote klus namelijk een polijstbeurt. Deze maand gaat de 146 er aan geloven. Auto van mijn schoonmoeder verdiend ook een polijstbeurt dus die zal in de loop der weken snel volgen.

Volgend weekend een Volkswagen Golf III VR6.

Jaren niets aan gedaan en een tijd geleden 10 uur mishandeld door de eigenaar met een blik groene commandant en bijbehorend t-shirt :-&