• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Volgende week een blauwe BMW 850. Auto was gepoetst door een poetsbedrijf, maar de eigenaar was niet tevreden.

Vandaag even een testspot gedaan en meneer was tevreden.
Ik heb er nu al zin in.

@D-J k heb geprobeerd foto's te maken, maar door de krassen op de lens van mijn n97 zijn ze nou niet echt geworden om over naar huis te schrijven. ]-0 Zal de eigenaar nog wel even vragen wat foto's te maken..

tamer zei:
Volgende week een blauwe BMW 850. Auto was gepoetst door een poetsbedrijf, maar de eigenaar was niet tevreden.

Vandaag even een testspot gedaan en meneer was tevreden.
Ik heb er nu al zin in.
zeker heeeel veel pics maken, een 850 zie je niet elke dag :love

@ Ivo's, ik zal inderdaad proberen foto's te maken van het eindresultaat.

Ik ben namelijk nog niet rap genoeg om tussendoor foto's te maken. :schaam

Vandaag kwam er een rode Fiat X1/9 bij de garage waar ik mijn barchetta aan het restaureren ben. Deze werkelijk nieuwe (3200 mijl op de teller) heeft de nodige waskrassen, nog even met de eigenaar gepraat over de staat van de lak en hij vertelde dat zn trots zeer binnenkort door zijn buurman gedetailed zou worden. Iemand van hier die deze mooie Fiat mag gaan aanpakken???

Maandag een bmw 3 serie in het donker blauw. En dan hoop ik volgende week ook nog ergens men eigen auto te doen, hij staat er niet helemaal strak bij :schaam

Aanstaande donderdag, met uitloop naar vrijdag mijn eigen Panther Black Metallic Ford Focus Rally Edition.
Ik dacht altijd al dat ik poetste, maar sinds mijn aanwezigheid op dit forum en de eerste bestelling bij CC weet ik al beter....

Auto is inmiddels ruim 3 jaar oud. Eerst wassen dan voor het eerst kleien, daarna trachten de swirls te verbergen met Autoglym Ultra Deep Shine en dan toppen met Collinite 845.

Ben benieuwd naar het resultaat, ik zal proberen de diverse stappen te fotograferen en te laten zien.

Mijn pa heeft overigens 2 Chryslers 62 (1927) in de garage staan. Iemand interesse in foto's?

Duckmole

@duckmole:
- Gefeliciteerd met de Focus, mooie kleur om mee aan de slag te gaan kan ik je verklappen ;)
- Ik wil de 2 chryslers uit '27 wel graag zien ja.

@Duckmole: Have fun kerel!!

Oja, mn broertje heeft zn eerste auto gekocht. Een Starlet uit 1992.
En die gaan we zsm eens onderhanden nemen!!

Na afgelopen zaterdag een Opel Vivaro VPC en een Opel Astra GSi een complete detail te hebben gegeven staat voor zaterdag een champagne kleurige Cadillac STS uit '08 op het programma.

Forse auto met dito swirls, eens kijken hoever we hiermee gaan komen :roll

Binnen 2 weken een BMW 530 3jaar oud maar de lak is precies schuurpapier.
Deze auto heeft nog nooit iets gezien,alleen de lappen van de carwash.

Vanaf een dinsdag tot uiterlijk vrijdag mag ik een rode Honda FRV aanpakken.
Het is een ex-demo van Honda Nederland, op het eerste gezicht onder de swirls en daardoor een paar tinten lichter dan het originele rood wat het ooit was.
Kan ik meteen de Collonite 915 getopt met Dodo Juice Red Mist eens uitproberen 8-)