Morgen gaan de kinderen een nachtje bij oma slapen, mijn vrouw is zaterdag werken dus eindelijk sinds een heule lange tijd (echt heul lang) weer eens het rijk alleen en genoeg tijd voor de auto zonder dat ik halverwege moet stoppen..
Eerlijk is eerlijk; ik kijk ernaar uit!
Helaas is het afwachten wat het weer gaat doen maar de bedoeling is toch echt dat ik voor de eerste keer de auto met HD in de foam ga zetten en vervolgens wassen volgens bepaalde stappen. Dat word zaterdag nog niet uitgebreid met kleien - polijsten/waxen.
Spullen kunnen nou eenmaal niet allemaal in 1x worden aangekocht en wacht op beter weer voor bepaalde stappen.
Nu heb ik afgelopen dinsdag hier een stappenplan voor mezelf geplaatst:
Ik zou graag willen weten of ik beter voor de
Monello of Bilt Hamber kan gaan en waarom? Vooral gezien het mijn 1e aankoop word en ik nog geen waxen of iets ooit heb gebruikt (en komende tijd nog niet doe) + mijn auto nooit vuil vuil is gezien ik die om de +/- 3 (liefst 2) weken doe wassen.
Ik vind het show effect wel leuk en dat mag ook, maar prestatie staat hoger aangeschreven.
Daarnaast hoor ik graag welke 'simpele' producten ik nu voor de basis erbij zou kunnen nemen maar toch eigenlijk wel nodig zijn - als voorbeeld:
Bedankt voor jullie info alvast!