• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Zoonlief heeft een Seat Ibiza uit 2003 met 220 Kkm gekocht.
Lak voelt als schuurpapier, maar verder ziet hij er ondanks de 17 jaar heel redelijk uit.
Binnenkort maar eens samen aan de detail...

IMG_4753[1].JPG
 
Laatst bewerkt:
Morgenvroeg de Corsa eens onderhanden nemen..
Eerst foamen, daarna wassen met BTBM. Ik twijfel of ik een glaze zal gebruiken (PB White Diamond). En daarna waxen met Meguiars Ultimate Liquid Wax.

Zojuist stapte in de auto van de de achterbank nat: Het achterraampje lekt (na een gigantische stortbui) dus dit komende week ook even oplossen (rubber afkitten)..
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Een glaze doet iets, het is niet veel, maar kan net het verschil maken. Je voelt het vooral, na de glaze is het oppervlak een stuk gladder. Daarbij zou het dus zeer kleine defecten maskeren maar hier moet je echt niet te veel van verwachten.

Ik heb het vandaag weer toegepast en het voegde toch iets toe. Als je het hebt en je bent nog niet aan polijsten toe; lekker doen!
 
  • Leuk
Reactions: Corsablok
Glaze kan een bizar verschil maken als de lak de voeding goed kan gebruiken.

Ik ben nu op de camping, dus kan de foto's niet bijvoegen, maar ik had een mooi voorbeeld van een donkerblauwe 206 waar een hond o.i.d. was opgesprongen tegen de zijkanten. (Flinke krassen van nagels) Met Lime Prime Lite waren deze zo goed als onzichtbaar. ;)
 
Ik mag me de komende weken bekommeren om deze dame:

Adjustments.jpg


De wagen heeft 275.000 km’s op de klok en dat zie je er aan. Her en der krassen tot op de grondlak en het interieur is nog vuiler dan ...( vul zelf maar in)

Een greep uit het aanbod:
IMG_9612.jpg


Het vuil op het stuur zit vingerdik aangekoekt. (het was ooit een grijs lederen stuurwiel!?)

IMG_9607.jpg


Meer van hetzelfde... mijn Gyeon leather cleaner “STRONG” is reeds besteld en voor zaterdag heb ik een extractor gehuurd

IMG_9616.jpg


We zien wel in hoeverre ik dit interieur opgefrist krijg...

Wish me luck?