• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Lijkt me wel een erg grote auto met veel vierkante meters @tamer!

Niet echt mijn eerst volgende, maar wel verwachtbaar deze zomer.

i-PMqvRjx-X2.jpg


Alfa Romeo Montreal. Met een originele Alfa Romeo V8 motor. Ik heb deze horen lopen en dat klonk echt schitterend.

Zoals je op de foto kunt zien een echte rijdersauto onder de gebruikssporen en swirls. Ik verheug mij er zeer op om deze weer prachtig te maken. Ik verwacht dat het echt een transformatie gaat worden.

i-vP25Fwq-X2.jpg
 
Met een beetje geluk hoop ik zaterdag mijn eigen Focus lente klaar te maken. Ik ga sowieso de nieuwe Autoglym Ultra HD wax smeren op de grijze delen. Op de zwarte lak ga ik denk ik Waxaddict Vitreo smeren. Gaat mij erom of de nieuwe Ultra HD wax dezelfde beading gaat halen als Vitreo. En bovendien krijgen ze vrijwel dezelfde prijssticker opgeplakt. Standtijd ga ik sowieso niet testen.

De lak zal wel erg vuil zijn. Maar het lijkt erop dat na 4 zware wintermaanden Quartz en Vortex vaarwel gezegd hebben. Eerst maar is de auto wassen om dat laatste verder te beoordelen.

20180411_082559.jpg

De trim coating beads nog enthousiaster.... ;)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Hier ook, maar vind maar eens een niet verpeste S2000 met een nette kilometerstand, goede kleur en interieur .......

Zou mijn 5 serie touring er zo op inruilen...... ben alleen bang dat ze daar thuis niet zo vrolijk van worden :p