• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Ik mag weer een detail doen binnenkort voor een vriend :)
FB_IMG_1535839562501.jpg
 
Na nachtdienst gewerkt te hebben over 4 uurtjes een Lexus CT200h ophalen voor een binnen- en buitenkant detail.
Moet morgen eind van de middag klaar zijn.....
Wordt wss Scholl S20!
Eventueel interieur uitstellen tot later tijdstip; wagen is van de vrouw van collega dus is nog overleg mogelijk. (gelukkig)
 
Pfoeiiii @Kees-sw dat zal niet meevallen. Ik werk ook nachtdiensten maar poetsen is me na een nachtdienst wel wat teveel van het goede. Als ik dat doe is het meestal alleen klaarmaken voor het polijsten de volgende dag. Wassen, kleien etc. Succes
 
Pfoeiiii @Kees-sw dat zal niet meevallen. Ik werk ook nachtdiensten maar poetsen is me na een nachtdienst wel wat teveel van het goede. Als ik dat doe is het meestal alleen klaarmaken voor het polijsten de volgende dag. Wassen, kleien etc. Succes

Klopt @Stefan O, zie hier het lijdend voorwerp dat na 3 uurtjes slaap op mijn oprit staat. Lijkt op het eerste gezicht een redelijk nette wagen, echter iets nauwkeuriger gekeken blijkt die toch "iets" viezer......o_O :scream:

IMG_9896.JPG


IMG_9899.JPG


IMG_9900.JPG


IMG_9907.JPG


Vanmiddag na de lunch (lees: mijn Brunch) begonnen met schoonmaken van de buitenzijde: pre-wash, APC / kwasten, normaal gewassen, velgen 3x behandeld met Iron remover, druppels hars verwijderen en nogmaals gewassen.
Door dit "meerwerk" en 3x gestoord te worden door de telefoon (was belangrijk....) niet aan teer verwijderen en kleien toe gekomen (ik werk buiten dus daglicht afhankelijk), wat dus wel gepland stond. Morgenochtend hiermee beginnen om vervolgens te polijsten / beschermen / banden-dressing / ruiten behandelen. Als ik eraan toe kom het interieur alleen stofzuigen en met een doekje Gyeon Preserve erdoor. Leerbehandeling / uitgebreide interieur-reiniging volgt later nog wel een keertje.
 
@Kees-sw bijzonder! Gaan ze de Lexus daarna wel onderhouden??
Succes man. Ook morgen, dat is dan meestal de dag dat ik het meest verrot ben. Na de nachtdienst ben ik wel het liefst gewoon bezig, dan ben je het fitst. Als je gaat zitten voel je je meestal niet beter.
 
Ik heb vandaag een A klasse in ontvangst mogen nemen om me op uit te leven. De eigenaar heeft deze tweedehands aangekocht en de wagen heeft nog niet veel TLC gekend.
Met 43000 km’s op de teller ziet ie er behoorlijk afgeleefd uit
8a530e224aa9b22e3976a39bf6a24dec.jpg

1bf5c71b43ace76be0ec21d1add45e16.jpg


De wagen was regelmatige klant van de krasstraat.
De lak was net schuurpapier. Getuige dit stuk klei dat enkel maar de dakspoiler gezien heeft...
f821a085e32d3915fe3029df7e58be84.jpg

Er staan wel speciale velgen op! In geborsteld aluminium... kost waarschijnlijk extra!
bcd6678b8328dd5aba57968de4c4f205.jpg
 

Bijlagen

  • 285a6dfb6cce9e993377fd4e10318253.jpg
    285a6dfb6cce9e993377fd4e10318253.jpg
    742,5 KB · Weergaven: 186