• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Ik heb reeds aan duurdere auto's gewerkt, maar het blijft tekens weer verduveld spannend inderdaad. In het begin van mijn carrière durfde ik dit soort voertuigen zeker niet in uitvoering te nemen.

Ik begin nu altijd met het gehele voertuig fotografisch te documenteren. Vooral de defecten, van welke aard ook. Daarna samen met de eigenaar alles langs lopen. Niet vluchtig...

Ik doe dit soort voertuigen persé alleen detailen in absolute eenzaamheid en enkel wanneer ik (super) fit ben. Alleen werken om iedere mogelijke afleiding of bemoeienis te voorkomen. En fit zijn, zodat je geen fouten maakt.

Wanneer ik vermoeid begin te geraken neem ik pauze, schakel ik over op eenvoudiger taken of stop ik gewoon. Dat laatste is voor mij niet ongebruikelijk. Doe ik wel vaker, omdat het toch nog even net dat beetje extra spannender is en meer inspanning en concentratie kost.

Wat ik tot nu toe gezien heb tijdens de eerste schouwing van een kwartier, ziet de auto er goed uit, maar dat weet ik altijd pas 100% zeker na het kleien. Ik ga de auto absoluut mooier maken. Dat is zeker. Ik meld mij terug.
 
Ik mag weer een detail doen binnenkort denk ik, eindelijk weer n auto opknappen ipv velgen :p
115094